Bunun nedeni aslında içinde ki besin değerleri. mesela çoğu vitamin içeriyor aslında. bir de şeker gibi basit karbonhidrat kaynağı değil. lif içerdiği için de uzun süre tok tutuyor. ben de diyet yaparken genelde galeta tercih ederdim.. çünkü iştahımı kapatırdı ve daha az yememe neden olurdu ayrıca yanında sade kahve ile güzel bir atıştırmalık benim için.. 🍀😎
Bilimsel bilgim olmamasına rağmen vitamin, lif değeri vesaire diye biliyorum, ama teorik olarak fikir üretirsem; ağzımızda daha çok durarak ve bizi daha çok uğraştırarak beyine sürekli yemek yediğimiz sinyali gönderiyor olabilir, sizde oluyurmu bilmiyorum ama aynı şekil sakız çiğnerken de sürekli yemek yiyor gibi hissediyorum ve beynim tok olduğumu düşünüyor. Sadece bir düşünce