Ben Starbucks Ice Americano ekstra Espresso Shot yavaş çekim seviyorum sizlerin tercihi hangi kahve türü ve hangi marka oluyor KScan'lar


Ben Starbucks Ice Americano ekstra Espresso Shot yavaş çekim seviyorum sizlerin tercihi hangi kahve türü ve hangi marka oluyor KScan'lar


Espresso.
Çay bbö
Cevap
5Cevap
Ben tüm kahveleri severim
Ben filtre kahveyi seviyorum Kahve Dünyası kahveleri güzel oluyor
Filtre kahve ve latte.
Esp şaka şaka normal nescafe ya da Türk kahvesi, filtrede olur.
türk kahvesi
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar