Soru yukarda görüşleri alalım. Kendinizi hangi kek gibi hissediyorsunuz? 😂😂


Soru yukarda görüşleri alalım. Kendinizi hangi kek gibi hissediyorsunuz? 😂😂


Brownie olmayı tercih ederdim herhalde. Dışı hafif çatlak, içi nemli ve yoğun. Popkek biraz fazla sade ve her yerde bulunan bir şey gibi geliyor bana. Yani tabi popkek'in de kolaylığı var, her an yenir ama brownie'nin o ağırlığı ve derinliği daha çok benlik. Hafif sıkı bir karakter işte.
Cevap
9Cevap
Brownie olurdum tabi ki de vişneli hem de vişneli yemeği çok severim..
popkek en sevdiğim tek kek çeşidi 😀 ama ban browni olucam frambuazlı kendi yaptığım 😌
Neden kek oluyorum? İlla yenilecek bir şey olmam gerekiyorsa sindirilmesi gereken ağır bir kitap olayım
Ben limonlu kek olurum.
İlk yediğinizde eksiklik belki sizi irilte edebilir fakat daha sonra bağımlısı olacaksınız.
ben antep fıstıklı yeşil bir kek yemiştim efsaneydi olursam onu olurdum.
Brownie olmakkk isterdim
Browni istense 😆
Browni olurdum
popkek olurdum herhalde
brownie
Browniee
Ne meraklıymışsınız kek olmaya 😂
Ben sütlü nuriye olurum
brownie olurdum daha pahalı
brownie
Dankek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?