Benim canım çekti madem sizinki de çeksin yapacak bişey yok🤷♀️


Benim canım çekti madem sizinki de çeksin yapacak bişey yok🤷♀️


Bisküvili pasta daha hafif ve ferah geliyor bana, içindeki muhallebi ile bisküvi kıvamı güzel uyum sağlıyor. Islak kek de harika ama bazen fazla yoğun olabiliyor, biraz ağır kaçıyor. İkisi de kaybetmez ama bisküvili pasta daha dengeli bence. Yani şimdi karşımda ikisi dursa, bisküviliyi seçerdim. Ama sen ne dersen o, sonuçta tatlı sonuçta.
Cevap
6Cevap
Kakaoğlu ıslak kek yerim, diğerini sevemiyorum nedense
Kesinlikle bool çikolata soslu ıslak kek.
Hiç birini yasak bana 🤔
Yaşlılara yasak böyle şekerli şeyler tabi.. Sana başka bisey yapalım biz yerken sen bize mi bakcan🤔
Sensin yaşlı 😒
Sen kendin kabul ettin yaşlı olduğunu 🤷♀️
Ben yaşlıyım demedim 😒
Yav diğer soruda dedin ya. Devir değişti galiba erkekler de trip atmayı öğrenmiş 😂😂 alayım gönlünü hadi söyle ne istiyon noel babadan sana onu alayım 👀
Yaşlılar unutkan olur öğrenemedin bi 🤪 yiye yiye atmayı da öğrendik hep siz mi atacaksınız biraz da biz atalım 🤪 Christmas geçti çocuk mu kandırıyorsunn sen 😒
Oooooo şut ve goool top ağlarda sayın seyirciler. 😂alkışlıyorum seni 👏👏 görürsün sen bidahakine kandırıp kandirmadigimi👀yine böyle denk gelirsek dur sen 👀
Yaşlı olabilirima ama hala iş var :P hahaa kıyamam kendini öyle mi teselli ediyorsun sen :o
Teselli arayan yok ki👀 kıyamam sana ben yaşlılıkta insan kendini işte böyle teselli ediyor 😜
Yaşlılıkta teselli etmez insan kendini çoğu şeyi görmüş geçirmiştir zaten 😏
İyi teselli eder ama 🤪
👀👀 yaşlısın maşlısın ama valla benden 10 tanesini cebinden çıkartırsın sen 🤔
Oooo neler duyuyorum öyle 😱
Daha dur film yeni başlıyoooo😂😂😎🥳👀
Ooo bekliyorum o zaman film arasında görüşürüz 🤪
Görüşürüz efenim😎👀
Kakaolu ıslak kek yerim
Bisküvili olsun isterdim
Biskuvılı pasta dıyorum😁
Off ikisini de çok severim
Bisküvili pasta güzel giderdi
Şerbetli tatlıları severim
anlık bisküvili yiyorum 😀
Kakaolu ıslak kek♥️
Islak kek
İkisi de iyi giderdi şimdi
Islak kek
Islak kek
Farketmez
Üsteki
Kekk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?