Denizden babam çıksa yerim diyenmisiniz? Yoksa Secenlerden misiniz?


Ahtapot 🐙 denemeyi düşünüyorum ama ıstakozun yenmesine şiddetle karşıyım. Hayvan haklarına aykırı diri diri pişiriliyor. Zaten tadı tavuk eti gibiyse yemeyin gidin tavuğu yiyin!
Cevap
3Cevap
Denizden babam çıksa yerim gadası
Adamsın gadaşım
Ben severim ama hepsini değil
Deneyiptemi beğenmedim, yoksa on yargimi?
Sevmem, hiçbirini. Yemediklerim, yemeyi aklımdan bile geçirmediklerim de var aralarında…
Ön yargı mı? yoksa deneyim mi?
Fırsatını bulduğunda dene, inan ki pişman olmayacaksın ve şimdiye kadar bu lezletlerden nasıl mahrum kalmışım diyeceksin 😉
Okay, yapacak bir şey yok, etcilmisin oltculmu?
var evt şahsen bıldıgım alışık olduğumuz standart balık türleri tercihimiz , karıdes ahtapot gıbı ürünler pek tarzımız degıl
Yemek tat meselesi tarz değil bence deneme fırsatın olursa denemeni tavsiye ederim, tarzın değişecek
Okay, sadece tavsiye
Ben sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?