
Ben yeşil paket Jacobs monarch tercih ediyorum. Çok denedim onun gibisine rastlamadım , tchibo brazilian aldım yakın tarihte zehir gibiydi. Filtre kahve sevenler sizce en güzeli hangisi?

Ben yeşil paket Jacobs monarch tercih ediyorum. Çok denedim onun gibisine rastlamadım , tchibo brazilian aldım yakın tarihte zehir gibiydi. Filtre kahve sevenler sizce en güzeli hangisi?
Seninle aynı fikirdeyim. Ama artık filtre kahve içmiyorum, rahmetli kardeşim her sabah içerdi ve onun sayesinde içmeye başlamıştım. Artık içemem
Allah razı olsun.😘
Bence nescafe olabilir. ben genelde her gün sabah nescafe içiyorum. ama daha güzel markalar da vardır maalesef bilgim yok hatta güzel kahve markası arıyorum bende
Jacops dene
Teşekkür ederim
Starbucks daki Etiyopya nefis bir kahve. Daha yumuşak görmedim.
Tek bildiğim Türk kahvesi
Cevap
5Cevap
Türk kahvesi dışında pek kahve tercihim yok Cesi. Sadece ara ara şu çözülebilir kahveler var ismini hatırlayamadım onlardan içtiğim de oluyor
Teşekkürler Cesi. Burada kumda kahve yapan bir yer var. Çok güzel oluyor kahvesi. İstersen birer kahve içebiliriz orada
Hiç içmedim seveceğimi de düşünmüyorum türk kahvesi bence hepsinden daha iyidir.
Jahvenin filitresi mi vat. Biz fasfakir emekliler bilmeyiz böyle şeylar.🙂
Hiç içmedim ama senin dediğini seçtim bakarak :D
Hiç kullanmadım daha önce
7 karışımlı dibek kahvesi daha çok severim.
Davidoff
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?