
Uyandığımda önce bir bardak su sonra bir fincan kahve sonra kahvaltı yaparım. Hemen yiyemem uyanınca. Ya siz?

Uyandığımda önce bir bardak su sonra bir fincan kahve sonra kahvaltı yaparım. Hemen yiyemem uyanınca. Ya siz?
Kahvaltı zamanı, kişisel tercihlere, günlük rutine ve yaşam tarzına bağlı olarak değişebilir. Bazı insanlar uyanır uyanmaz kahvaltı yapmayı tercih ederken, diğerleri birkaç saat sonra kahvaltı yapmayı tercih edebilir.
Uyanır uyanmaz kahvaltı yapmanın bazı faydaları şunlar olabilir:
Metabolizma Hızlandırma: Sabah erken saatlerde yemek yemek, metabolizmanızı hızlandırabilir ve gün boyunca daha fazla enerji harcamanıza yardımcı olabilir.
Kan Şekerini Dengede Tutma: Kahvaltı yaparak güne başlamak, kan şekerini dengelemeye ve sabah açlık durumunu gidermeye yardımcı olabilir.
Zindelik ve Konsantrasyon: Kahvaltı, zihinsel ve fiziksel zindeliğinizi artırabilir, böylece gün boyunca daha iyi konsantre olabilirsiniz.
Ancak, herkes için uyanır uyanmaz kahvaltı yapmak uygun olmayabilir. Bazı insanlar sabahları açlık hissetmeyebilir veya sindirim sistemleri daha yavaş çalışabilir. Bu nedenle, birkaç saat sonra kahvaltı yapmayı tercih edebilirler. Bu şekilde yapılan kahvaltı da sağlıklı bir seçenek olabilir, çünkü vücudunuzu yavaşça uyanmaya hazırlar.
Unutulmaması gereken en önemli nokta, kahvaltının genel sağlık ve yaşam tarzınıza uygun şekilde planlanmasıdır. Sağlıklı ve dengeli bir kahvaltı seçeneği tercih ederek vücudunuzun ihtiyaçlarını karşılayabilirsiniz. Eğer bu konuda daha fazla rehberlik veya öneriye ihtiyacınız varsa, bir beslenme uzmanından veya sağlık profesyonelinden yardım almanız iyi bir fikir olabilir.
Afiyet olsun 😇 benim uyanmam başlı başına bir merasim o yüzden 3 4 tane alarm kuruyorum uyanınca uzun bir süre sersem sersem dolaşıyorum kendime gelmeye çalışıyorum 😂😂
Cevap
30Cevap
Afiyet olsun ben kahvaltı pek sevmem bu yüzden de öğlen yemeği tercih ederim. ama insana göre değişir kimisi hemen yapar kimisi biraz bekler kendine gelmeyi
Beraber olsun 😀
Yiyelim abla :D
😀😀
gözlerini oğuşturup ben acıktım diye uyanır bizimkiler, hazırlarsın yiyemez bir iki saat içinde oturur kalkar ancak bitirirler.. hazırlamaz bekletirsen perişan olmuşlar gibi susmayı bilmezler. bazen öyle bazen böyle: )
Çocukların hepsi aynı.
Uyanınca 1 bardak su içip kendi vücudumuzu da uyanması için zaman tanımalıyız. Kahve yerine 1 elma çok çok çok daha mantıklı olur.
Bir kaç saat sonra yapılmalı ve öylesi daha sağlıklı geliyor bana bilimsel olarak ta faydalı olduğunu düşünüyorum hem açıktırıyor
Su içiyorum, ağzımı çalkalayıp duşa giriyorum daha sonra sandviç yapıp yiyorum.
Kahvaltı etmiyorum.
Uyanınca kahve sonrasında iki saat falan beklemekten yanayım
Bence kahvaltı uyandıktan birkaç saat sonra yapılmalı
Valla acıkma durumuna bağlı. Çok açsa kişi uyanır uyanmaz, eğer değilse birkaç saat sonra.
Ben hemen yapamıyorum midem almıyor. Biraz zaman geçmesi gerekiyor üzerinden.
Ben uyanır gider güzel bir duş alırım, daha sonra kahvaltıya geçerim istisnasız.
uyanır uyanmaz yiyemem midem bulanır içim almaz acıkmam da zaten yiyenler nasıl yiyor ya 🙄
Bazen erkenden giderim çorbacıya bazen de evde geç saatte kahvaltı yaparım
Kahvaltı yapmayı sevmem, sigara altı olsun diye iki dilim yerim, öğlen abanırım
30 dk sonra felan. ben de tek öğün var sabah yerim sadece
Biraz beklense iyi olur ama iş okul telaşesi kalkıp yapıp çikiyoruz hemen
önce kahve bir kaç saat sonra kahvalti.
Genelde uyandıktan 30 dakika sonra yerim
Biraz vakit geçmeli tadını almalıyım kahvaltının
Bir kaç saat sonra yerim
Uyanınca yapılmalıdır
Hareket edip acıkmam lazım
Farketmez açıkçası ne zaman denk gelirse
1 saate kalmaz yaparim..
en az 30 saat geçmisi gerekiyor benim için
Çoktan yaptık arkadaşlarınla yaparsın
2 saat sonra yapıyorum
birkaç saat sonra
kendime gelemiyorum ki
Ben yapmıyorum
Uyaninca
Birkaç saat sonra
İş durumuma bağlı 😀
Su içerim, bir tane sigara yakarım öyle yaparım.
Birkaç saat sonra
Uyanınca yaparım
Sana uyarım
biraz zaman geçsin
uyanınca.
Uyanınca
Bende boş karna bişi içemem önce kahvaltı
Aciktiginda
Akşam yapılmalı
1 saat sonra en az..
Hemen
Gece
Uyanınca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?