
Snickers ve metro karışımı bsy ağır baya ya pek benlik diil karamel dolgusu çok sevmem

Snickers ve metro karışımı bsy ağır baya ya pek benlik diil karamel dolgusu çok sevmem
Duymadım bile. Beyoğlunun çikolatası mı var, yoksa başka bir marka mı? Kingi diye bir şey çıkmış sanırım. Genelde market raflarında çok farklı markalar türedi son zamanlarda. Denemedim açıkçası. Eğer deneyen arkadaşlar varsa onlar yorum yapsın. Benim için çikolata işi bitter ve kakao oranı yüksek olanlar, markadan çok içerik önemli. Ama merak ettim şimdi, bir ara göz atarım. Yani deneyen varsa yazsın, tadını merak ediyorum. Ama çok abartılı bir şeyse boş ver. Ben yine bildiğimi yerim.
Cevap
10Cevap
Hayır hiç denemedim afiyet olsun
Teşekkür ederim
Karamel cidden ağır geliyor , çikolata da , bence benlik te değildir.
Kesinlikle
İkisini de sevmem o yüzden muhtemelen bunu da sevmem.
Ben daha önce İstanbul'da bulunmadım, bu arada benim İnstagram hesabım çalındı bir ay önce bilgin olsun. Birde KS hesabım da yeni açtım
Senle konuşmuyoruz zaten bu yüzden bu bilgiyi vermene gerek yok iyi günler
Anlamadım neden ki yani ben uzun zamandır yoktum ki bir şey mi oldu en son seninle arkadaşım ile olan kavgayı konuştuk sonra İnstagram hesabım çalındı sonrada buraya çok girmedim hatta bir ara girdim seni göremedim dedim herhalde hesabı kapadı
👋
Ne olduğunu söyler misin hiç bir şey anlamadım ki ben
Hayır denemedim güzel mi abla 😄
Normal ya fazla karamel sevmem ondan çok sevmedim
Denemek isterdim
Yeni marka mı bu hiç görmedim daha önce
Hayır şimdi gördüm bulursam denerim
Bu çikolata mı :D bas kakaoyi
Hiç yemedim
Hayır denemedim
Hayır
Hayır
Denemedim
Hayır denemedim
Hayır yemedim henüz
Tadelle'den başkasını yemem yedirtmem
Denemedim
Denemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?