Kendi yemeğini pişirmeyi mi, yoksa dışarıdan yemek sipariş etmeyi mi tercih edersin
Kendim yemek pişirmeyi
Dışarıdan sipariş vermeyi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi yemeğini pişirmeyi mi, yoksa dışarıdan yemek sipariş etmeyi mi tercih edersin
Çok fazla fark etmiyor aslında ama evde yapmayı daha çok seviyorum. Mutfakta bulunmayı seviyorum, vakit buldukça. Hem evde daha sağlıklı yemekleri tercih ediyorum, dışarıda hiç öyle olmuyor 😅
Kendim pişirmeyi tercih ediyorum
Teşekkür ediyorum ✨
Kendim yapmayı seviyorum.
Cevap
6Cevap
Dışarıdan sipariş vermeyi
Yüzde yetmiş kendim pişirip yüzde otuz sipariş etmeyi tercih ederim.
Kendim pişirmek daha iyi hem daha ekonomik hem daha sağlıklı
İkisinide seviyorum dışardan yemek bir ayrı lezetli olur bulaşık çıkmaz yorulmazsın😮💨
Ben dışardan yiyemiyorum kendim yaparım kendi yemeğimi
Dışarıdan sipariş veririm
Kendim yapmayı tercih ederim
Kendi yemeğimi pişirmeyi tercih ederim
Dışarıdan sipariş ederim
Dışarıdan sipariş vermeyi
Fark etmez. Genelde evde yaparım.
kendim yapmayı tercih ederim tabiki
Et yemeğinde kendim yapmayı severim
İkiside
Kendi ellerimle çiğ köfte yogururum
Kendi yemek
Kendi ellerimle yapmayı tercih ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?