2023'ün ilk 6 ayı için en çok online sipariş edilen yemekler açıklanmış.
- Lahmacun
- Adana Dürüm
- Tavuk Döner

2023'ün ilk 6 ayı için en çok online sipariş edilen yemekler açıklanmış.

Merhaba
Serap bu benim yeni hesabım nasılsın uzun zamandır görüşemedik
Lahmacun döner çiğ köfte ekmek arası menüler en çok onlar sipariş ediliyor lahmacunu heryer yapamıyor kimisi et diye domatesi basıyor çiğ köftede o kadar çoğaldı ki eski meşhurluğu kalmadı
Lahmacun olma sebebini açıklayayım tanesi 25 liraydı iki tane alan doyuyordu ve 50 lira da döner parası ve döner doyuramadığı için herkes lahmacuna yöneldi.😂😂😂
Cevap
34Cevap
Tadını bilmiyorum ama kokusu efsane
Ben dürüm sipariş etim genelde
Lahmacun güzel bir yemek ama ben yedigimde başım dönüyor. Onun için sadece tanıdık bildik mekanlarda döner yerim.
Ankara Altay lahmacunda tanesi 75 tl olmuş uçtu fiyatlar ama en son ben de sipariş değil
de dışarıda lahmacun yemiştim
Lahmacuna bir şey diyemem ama Adana durumu eve sipariş eden adamın ya kendine ya yemeğe saygısı yoktur.
Lahmacunun online olması lezzet vermiyor. Lokantada yenince lezzeti oluyor sanki
Cantik bir ara sipariş veriyordum uzun zaman oldu yemek sipariş etmeyeli
Ben evde yiyorum genelde dışarı yemeklerine pek alışkın değilim
Bayramda nöbetteyken bizde sipariş ettik.
En ucuz olan lahmacunu çünki
En ucuz lahmacun ama o bile en az 75 lira oldu Ankara da
Çarşıya çıkıp direk etçiye gidiyorum. Pek online sipariş etmem
hayatım boyunca hiç lahmacun sipariş etmedim hep burgerle devam ettim 😄
Favorim nett ev yemekleri. Yine de sipariş verecek olsam lahmacun olur diyorum.
Kuzu pirzola. 6-7 tane koyuyorlar cimri herifler. Danaya girer gibi hesap geliyor
Online yemek siparişi vermem. Yemeğimin ayağıma biri tarafından getirilmesi fikrinden hoşlanmıyorum. Ayrıca eve ısmarlanan bir yemek asla ilk çıktığı andaki gibi olmaz.
evimin yanında pide fırın var malzemeyi ben hazırlarım orada yaptırırım haftada bir.
Hazır yemeye alışkın bir milleti hani ekonomi ayakta tutabilir ki
Ben tavuklu donastan yanayim asko baska yemek bilmem 😋❤️
Dogru diyosun. Ben kayserideyim duvenonundeki subesinde farkli meydandaki subesinde daha farkli subeden subeye degisiyo.
En son çöp şiş dürüm almıştım iki gün önce.
En son lahmacun aldım 😋
Dürüm sipariş vermistm
Hatırlamıyorum
Sogudum biraz lahmacundan
Diyetteyim yaa habire lahmacun çıkıyo karşıms
dün akşam
iskender söyledim
Uygun oldugu için muhtemelen
Döner galiba tam hatırlamıyorum :D
Bizim evde en çok hamburger söyleniyor.
İnanılmaz ama lahmacun.
Ucuz olsun diye yedikleri simit nerede yok
Eskiden 10 tanesi 60 liraydı. Şimdi 250 TL.
Sebebi bu değil benim yorumumu oku hak vereceksin😂😂
En son 2 tane çiğköfte söylemiştim
Ben burger menüsü sipariş ediyorum genəlde.
Lahmacun seven kişi de mide yoktur
Adana dürüm söyledim.
Zurna dürüm ve burger söylüyorum genelde
En ucuzu o ondandır
En son eve lahmacun söylemiştim
Pizza ve kokoreç 🤣🤣
Çark yapıyorum kendime öyle siparişimi veriyorum
Lahmacun.. bugün yedim en son.
lahmacun aşkımdır sorgusuz ❤️
Tavuk şiş söylemişim en son
Tabiki Lahmacun
Lahmacun 😀
Pizza
LHMCNnn🤩🤩🤩🤩
Pasta
tavuklu döner
Bende
Döner
Pizza
Tavuk döner söyledim
Hiç biri:)
Pizza
Adana dürüm
Ucuz diyedir
Lahmacun🙃
Afiyet olsun
döner
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?