Yeme & İçme Sac ekmeğini börek olarak mı yersiniz yoksa olduğu gibi mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Bazı yöreler börek yapmak için yapıyor,, bizde olduğu gibi yeniyor merak ettim resimleri şimdi çektim Sac ekmeğini börek olarak mı yersiniz yoksa olduğu gibi mi? Cevapla Resim Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Ben börek olarak yerdim sanırım ama daha hiç yemedim yani börek güzeldir tabi k ide ama sürekli yemem afiyet olsun elinize sağlık 1 0 Yorumla
Dahliaa_ Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Sıkma yapiyoz sıcakken soğuyunca da ekmek olarak yiyoruz ıslatıp 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Bizde öyle Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Bizde sac ekmeği yufka şeklinde pişirilip kurutuluyor. Yeneceği zaman sulanıyor. Ama böreği gözlemesi de çok lezzetli oluyor 1 0 Yorumla
türkü81 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 33% +1 yıl yufkasını yemeklerin yanına yensin diye yaparlar somun ekmekten daha bereketlidir, börek yapmıyorlarsa tek sebep bu.. börek günü karşılar. 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl kuru yufka değil mi bu? ben buna bayılıyorum ya börek haline hani tepside yapılıyor ve bizim Bursada bir sürü kuru yufka satan dükkanlar var 1 0 Yorumla
cizgisizgomlek Takip Et Xper 6 Yaş: 44 , eic 90% +1 yıl Her türlü yerim boş dolu farketmez... 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Şebitmi yapıyorsun 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Kayseri yağlamasımı oluyor o hiç yapmadık oda olabiliyor ama Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Karaman mayalı şebit off köyde Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben börek olarak yerdim sanırım ama daha hiç yemedim yani börek güzeldir tabi k ide ama sürekli yemem afiyet olsun elinize sağlık
Sıkma yapiyoz sıcakken soğuyunca da ekmek olarak yiyoruz ıslatıp
Bizde öyle
Bizde sac ekmeği yufka şeklinde pişirilip kurutuluyor. Yeneceği zaman sulanıyor. Ama böreği gözlemesi de çok lezzetli oluyor
yufkasını yemeklerin yanına yensin diye yaparlar somun ekmekten daha bereketlidir, börek yapmıyorlarsa tek sebep bu.. börek günü karşılar.
kuru yufka değil mi bu? ben buna bayılıyorum ya börek haline hani tepside yapılıyor ve bizim Bursada bir sürü kuru yufka satan dükkanlar var
Yağlamak, üstüne peynir 10/10
Her türlü yerim boş dolu farketmez...
Bizde de her türlü yenir
Şebitmi yapıyorsun
Kayseri yağlamasımı oluyor o hiç yapmadık oda olabiliyor ama
Karaman mayalı şebit off köyde
Her şekilde