Maden Sularından Hangisini Tavsiye Edersiniz
Beypazarı
Kızılcahamam
Sırma
Uludağ
Sarıkız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sade olarak mineral yönünden en zengini Kınık. Nedense tat olarak da en iyisi o diyebilirim, mesela Kızılay çok şekerli gibi gelir bana. Ancak meyveli olduğunda Kınık daha iyi bence. Diğer markalara nazaran meyve aromalı sodalarında ilave şeker ve karbonhidrat yok. Tatları da gayet güzel
Beypazarı , Kızılay ve Sarıkız marka maden sularını seviyorum. Sırmanın tadını hiç sevmiyorum. Uludağ da fena değildir. Kızılcahamam markasını ilk defa duydum.
Beypazarı en güzeli
Teşekkür ederim
Cevap
13Cevap
Kızılcahamam
aralarında aman aman fark ben görmedim. tad farkı da yok. ama meyvelide kesinlikle uludaf fruttiyi tavsiye ederim. sadede ise sisesi yesil olsun bu sektörde ozellikle gerekli günesi kırması ıcın sanırım

Hangisiydi ki aldigim hatirlamiyorum markasini sjsjsjs
Beypazarı dışında içenlerin erkekliğinden şüphe ederim
Beypazarı doğal olani
Beypazarı klasik.
Beypazarı ben bile içiyorsam güzeldir
Kınık ya da Beypazarı
Beypazarı Maden suyu Vazgeçilmezim
en güzeli beypazarı lezzet anlamında
Kızılay dışında hepsi ama tercihim Beypazarı
Beypazarı diyorum benim hoşuma gidiyor
Kesinlikle Beypazarı maden suyu
Beypazarı ve sarıkız güzel
Sarıkız , kula
Beypazari
Beypazarı tek geçer
Beypazarı
Beypazarı net
Beypazarı xd
Beypazari
Sarıkız
Beypazarı bence
Farketmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?