• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Kahveyi sade içmek sadistlikmiş, siz nasıl içiyorsunuz?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
Mentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
165
Yapay Zekaya Sor
Kahveyi sade içmek sadistlikmiş, siz nasıl içiyorsunuz?
Kahveyi sade içmek sadistlikmiş, siz nasıl içiyorsunuz?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
21 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.

    Bence bunun alakası yok bende kahveyi sade içmeyi seviyorum ama ben mesela şeker kilo aldırdığı ya da iştahı açtığı için içmiyorum şimdi ben ruh hastası mıyım :D bu tamamen kişisel zevklere göre değişen bir şeydir ben de her türlü kahve içmeyi severim mesela yeri gelir sade içerim yeri gelir şekerli üçü bir arada içerim yeri gelir soğuk kahve içerim insanın yediği içtiği şeylere bakarak değerlendirmek o kadar saçma bir durum ki bu haber de yayıldığından beri sürekli dolaşıyor internete sitelerinde. ben genellikle 3 ü 1 arada tercih ediyorum çünkü şeker beni mutlu ediyor ama kendimi zaten iyi hissediyorsam da sade türk kahvesi ya da sade kahve tüketmeyi seviyorum, ayrıca Kahveyi sade içmek ise, kahvenin içine şeker, süt, krema veya başka tatlandırıcılar eklememek anlamına gelir. Bu, kahvenin doğal tadının ve aromasının daha net hissedilmesini sağlar. Kahveyi sade içmek, kişisel tercihlere bağlıdır ve sadizmle hiçbir şekilde ilişkilendirilemez. Herkesin kahve içme tercihi farklı olabilir; kimisi sade içmeyi severken, kimisi şeker ve süt eklemeyi tercih edebilir. Bu tamamen kişisel zevklere bağlıdır ve sadizmle hiçbir ilgisi yoktur. Sadizm, zarar verme ve acı çektirme eğilimi olan patolojik bir durumdur ve normal bir kahve içme tercihi ile hiçbir şekilde ilişkilendirilemez.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ
    AɴᴋᴀʀᴀBᴇʏᴇғᴇɴᴅɪꜱɪ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır tabii ki canım saçma sapan şeyler meydana çıkarmasınlar insanlar mesela şeker hastası şekerden uzak durması gerekiyor sade kahve içiyor ya da sevdiği için sade kahve içiyor O zaman bu insanlar sadist mi oluyor bazen ben de Türk kahvesini sade içiyorum ama sadist bir insan değilim.

    1
    0 Yorumla
  • Samaranınintikamı
    Samaranınintikamı Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Gündüzleri ve yoğun olduğum günler sade sert kahve içiyorum, herhalde gündüzleri bu araştırmaya göre sadistim. Bazen geceleri ise şekerli tüketiyorum o zamanda herhalde mazoşist oluyorum. Ne yani gündüzleri sadist geceleri ise mazoşist mi oluyorum bir kahve seçimi benim davranış bozukluğumun olup olmadığını mı belirliyor? Bence çok saçma bir araştırmaymış eğer doğru ve gerçek bir araştırmaysa ben tam bir ruh hastası oluyorum.

    1
    0 Yorumla
  • ChungCha
    ChungCha Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Kahve içmiyorum içince midem bulanıyor. Kahve yerine sütlü, meyveli, çikolatalı içecekler tercih ediyorum bence kahveyi sade içenler sadist değildir ben inanmıyorum. Bence kahve lezzetli bir içecek değil sevenleri anlamıyorum ki.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

99

Cevap

53

Cevap

  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Son zamanlarda sade içmeye başladım. Genelde az şekerli içiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Bi sadist olmadığım kalmıştı 😒

    1
    0 Yorumla
  • Edanursuu
    Edanursuu Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Hem çayı hem kahveyi bildim bileli sade içiyorum çayı zaten şekerli içmedim hiç ama kahveyi hatır için orta ya da şekerli içtiğimde hiç bir ağırlığı kalmıyo çarpmıyor beni
    Kahveyi sade içmek beni şokluyor orta da çok güzel ama verim alamıyorum arkasından bir tane daha sade içmek geliyo içimden

    2
    0 Yorumla
  • sleepingatlast
    sleepingatlast Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    normalde şekerli tüketen birisiyim ancak geçen hafta tamamen şekerli gıdaları bırakma kararı aldığımdan dolayı 1 haftadır acı acı içiyorum. yolun sonunun psikopatlık ya da sadistlik olacağını sanmam ama gerçekten zor bi süreç ya, umarım hızlıca adapte olabilirim şekersiz hayata😿

    1
    0 Yorumla
  • Portakal-Çiçeğii
    Portakal-Çiçeğii Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Kahveyi sade içiyorum ve çok şükür herhangi bir ruh sıkıntısı yaşamıyorum Aslında şekerli ürünler tüketmek hem beden hem de ruh sağlığına iyi gelmiyor panik atağı tetikliyor O yüzden bu araştırmayı kim yaptıysa muhtemelen yanlış yapmış yanlış bir araştırmanın sonucunu ortaya koymuş

    1
    0 Yorumla
  • trinitynin_saçjölesi
    trinitynin_saçjölesi Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 27
    +1 yıl

    Cidden gördüğüm sade kahve içenlerin hepsi narsist, soğuk ve negatif insanlardi. Ben orta şekerli severim.

    1
    1 Yorumla
    • Akolima
      Akolima
      +1 yıl

      Hiç öyle bir yapıda değilim dostum. Belki iyi bir psikopatımdır

      Yorumla
  • öğrenimelemanı
    öğrenimelemanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    Sevdiklerim tam liste:

    1) Zift karası sade filtre

    2) Espresso

    3) Americano

    4) Sade Türk kahvesi

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ooo damak delen lezzetler severiss

      Yorumla
  • Peynirciyim
    Peynirciyim Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir de sadist olduk iyi mi ahahha. Şekerli asla içmem, keyfim yerindeyse bazen sütlü içerim. Bunun dışında daima safe içerim. Ayrıca bu sadistlik değil tamamen damak zevki. İnanmıyorsan @öğrenimelemanı sor.

    1
    2 Yorumla
    • öğrenimelemanı
      öğrenimelemanı
      +1 yıl

      Ben ne alaka ısldlsls

      Yorumla
    • Peynirciyim
      Peynirciyim
      +1 yıl

      @öğrenimelemanı görüşlerde yeni gördüm, kahve gurmesi tatlı bir kadın tabiki bu konuda fikir sunacaktı 😄

      Yorumla
  • Fofenkman
    Fofenkman Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Sütsüz ve şekersiz filtre kahve Americano, Espresso seviyorum. Türk kahvesini sade içiyorum. Bu durumda sanırım benim bir elimde kılıç bir elimde süper tüfeği yakındakine kılıçla uzaktakine tüfekle saldırmam lazım 😂

    1
    0 Yorumla
  • Kardelen236
    Kardelen236 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence de sadistlik. Bir arkadaşım var. Cezası olmasa birilerini öldürür kesin o kadar sinirli biri... ve sade içiyor. Bense bol şekerli😅

    1
    0 Yorumla
  • ᏦuᏒᎪᏞsıᏃ
    ᏦuᏒᎪᏞsıᏃ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben sadece içerim kim diyorsa sadistlik gelsin bi tanışalım...
    kafasındaki sadistligi başkalarının üstüne atmasın saçma sapan bir teori psikoloji adı her neyse ...

    1
    0 Yorumla
  • Gzz00
    Gzz00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Şekeri öyle çok sevmediğim için sade içiyodum ama farkettim ki şeker düşünce sıkıntı oluyor mecbur çok az katıyorum artık. Normalde kahvenin kendi tadını seviyorum sıfır şeker

    1
    0 Yorumla
  • Amortentiaa
    Amortentiaa Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Kahvenin kendine has tadını almak için sade içiyorum. Şeker ve diğer katkılar tadını bastırıyor, kamufle ediyor. Kahveye değer vermek olarak nitelendirebilirim bunu :)

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    Tüm kahveleri sade içmeye başladım

    1
    2 Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      +1 yıl

      Tam da bu araştırmayı yırtıp çöpe attıracak kadar pammuk bir insanım

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Ya bırak

      Yorumla
  • koraybn
    koraybn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    o zaman alkol alan herkes ağır sadist psikopat olmalı çünkü hem pahalı hem de aşırı acı tatları olmasına rağmen alıp içiyoruz :D

    1
    0 Yorumla
  • İrrae
    İrrae Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    ne alakası var ya sade ıçıyorum ve ıçımde bı parça sadıstlık var ama buna herkesı bağlamak bıraz saçma bence kaynak ne neye dayanarak

    1
    0 Yorumla
  • MacHardworker
    MacHardworker Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 98%
    +1 yıl

    Az şekerli tercihim, ama ortamda cogunluk sade derse işi bozmam ben de sade derim. Yaninda lokum ile tabiki😎

    1
    0 Yorumla
  • PrensesEdelweiß
    PrensesEdelweiß Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Hangi araştırmacı bunu söylemiş acaba😂. Şeker cok sağlıklı bir şey olmadığı için az şekerli hatta bazen şekersiz içiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • 1C0TT0NM0UTH
    1C0TT0NM0UTH Takip Et
    Xper 5 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Sade içiyorum sütlü içmek şekerli içmek de kahveye hakaret benve6

    2
    0 Yorumla
  • kırmızı_mercan
    kırmızı_mercan Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 37%
    +1 yıl

    Aaa sadist miyim ben şimdi çocukluktan beri şekersiz çay da içiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • mine13
    mine13 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Sade ve şekersiz yani acı içerim de doğru mu bu? :D

    1
    0 Yorumla
  • кая_кüяеsi
    кая_кüяеsi Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Sadistim demek ki. Neyse ki çok kahve sever biri değilim. Az bir sadistlik var 😂

    1
    0 Yorumla
  • Eray-Demirci
    Eray-Demirci Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 362 cevap paylaştı.

    Ne yani sırf bu İsviçreli bilimadamlarının araştırması yüzünden şekerli mi içelim?

    1
    0 Yorumla
  • ffurkan_tarhan
    ffurkan_tarhan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 77%
    +1 yıl

    Nescafe 2 Si 1 arada Nescafe Gold
    Karıştır iç ağır ama çok iyi

    1
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    sade ama sadist değilim çayı da şekersiz içerim üç beyaz benden uzak

    1
    0 Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Sadist ve psikopatım o zaman. Ne süt atarım ne de şeker.

    1
    0 Yorumla
  • Aytenliikadinn
    Aytenliikadinn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Kahveyi sade içmeyi sevmiyorum ya sütlü severim şekerli bana cok aci geliyor yoksa

    1
    0 Yorumla
  • Isimsizx0000
    Isimsizx0000 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Cok bitter bi tadi var ondandir. Ben sevmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • bir-incii
    bir-incii Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Hep orta şekerli içerim
    Ne yani benim Babam psikopat mı şimdi 😄

    1
    0 Yorumla
  • UniversalSoldier
    UniversalSoldier Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl

    Kahve sevmiyorum. Ayrıca birçok araştırmaya göre beyne zararlı imiş

    1
    0 Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl

    sade içiyorum, sert seviyorum, alakalı olabilir demek ki.

    1
    0 Yorumla
  • dionysosjai
    dionysosjai Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 556 cevap paylaştı.

    Sade ve köpüksüz içiyorum ne yani mega sadist miyim şimdi ben 😎 İWĞDFÖSĞXĞFÖ

    1
    0 Yorumla
  • Ra_On
    Ra_On Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 98%
    +1 yıl

    Bende sade içemem mutlaka şekerli içerim. Çok acı oluyo tadı olmuyo çünkü bana göre

    1
    0 Yorumla
  • Gercegimsanri
    Gercegimsanri Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Türk kahvesini bitek sade içebiliyorum şekerli olunca tadı bozulmuş gibi geliyor.

    1
    0 Yorumla
  • -_-Mamacita-_-
    -_-Mamacita-_- Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 66%
    +1 yıl

    Türk kahvesi bana çok acı ve tatsız geliyor. İçebilenleri şimdiden tebrik ederim. xD

    1
    0 Yorumla
  • Afrodit429067
    Afrodit429067 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    uzmanların araştıracak bişeyi kalmamış bunu ortaya atmışlar bakalım yarın ne ortaya atıcaklar

    1
    0 Yorumla
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Türk kahvesi içmem, granül olanlari da sade ama bence gayey normalim

    1
    0 Yorumla
  • Kimkiyimben
    Kimkiyimben Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Şekerin tadını sevmediğim için sade tercihim

    1
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Diyet yapınca sade içiyorum. Sade şekersiz demek değilmi kahveyle pek aram yok karıştırıyorum 😂

    1
    0 Yorumla
  • FiqHShott
    FiqHShott Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Ne alaka 🤷‍♂️ ben spor yapan biriyim sade içmem normal olacak tabi

    1
    0 Yorumla
  • primadonna_girl
    primadonna_girl Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Kahve pek içemiyorum ama içersem de sütlü ve şekersiz tercih ederim.

    1
    0 Yorumla
  • Carlosroberto
    Carlosroberto Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben sağlıklı olduğun için bu şekilde içiyorum 😄

    1
    1 Yorumla
    • Carlosroberto
      Carlosroberto
      +1 yıl

      *olduğu

      Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Kahveyi hiç içmiyorum. Bu ne anlama geliyor?

    1
    0 Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Bir tek kahvede şekersize alıştım ne yani ben psikopat mıyım ... benden ne tatlı psikopat olur hee😀

    1
    0 Yorumla
  • hael8885
    hael8885 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Bilimsel bir haber gibi paylaşmışlar bir de. Medya bu işe.

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    mazoşist olacak o sadist değil. sadistsen başkalarına içirirsin

    evet mazoşistim

    1
    0 Yorumla
  • GüzellikPeriSi_
    GüzellikPeriSi_ Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 346 cevap paylaştı.

    Psikopatlığım burdan belli. Çayı kahveyi sade severiz😅

    1
    0 Yorumla
  • 27esmerim u
    27esmerim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Az şekerli içerim..

    Ne alaka ya daha neler çıkaraklar kim bilir 😃

    1
    1 Yorumla
    • 27esmerim u
      27esmerim
      +1 yıl

      *çıkaracaklar.

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Yıllardır sade içiyorum demek ki manyaklığımın sebebi buymuş

    1
    0 Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    piskopatim ben bıçaklarım herkesi kahvemi verin çabuk

    1
    0 Yorumla
  • gelmemeyegidenyalnız
    gelmemeyegidenyalnız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    3 ay

    Valla benimkisi sadistlikten değil yurtta imkansızlıktan kaynaklı sade içiyorum (evet kykde şekerim bile yok.. çünkü kullanmıyorum. İsteyecek insanım yok)

    0
    0 Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 5b cevap paylaştı.

    Ya tabi sadistim psikopatlık da o biçim zaten kahve içme tercihimize bari karışmasınlar.

    1
    0 Yorumla
  • Manquer
    Manquer Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Orta içiyorum. Yanında bol sütlü çikolata ile

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Araştıranlarda benim gibi şekerli kahve içmeyi seviyormuş anlaşılan.

    1
    0 Yorumla
  • Ertel
    Ertel Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    +1 yıl

    Sade içe sade içerim çünkü sade acil Tat veriyor acı tatları çok seviyorum yani acıyı sevdiğimden dolayı sadece içmek istiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Mr_Ulas
    Mr_Ulas Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Ne alaka lan çok saçma hayır sadist değilim psikopat da değilim tam tersi dürüst iyi kalpli bir insanım fakat şekersiz Türk kahvesi de içilir güzeldir

    1
    0 Yorumla
  • Schneeflocke1903
    Schneeflocke1903 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ben geneld eorta sekerli içerim ama ne alaka ki yani seker hastalari sade içiyor mesela

    2
    0 Yorumla
  • Zopare
    Zopare Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41 , eic 40%
    +1 yıl

    Kim dediyse bu sözü ona kıçından element uydurma demek istiyorum 🤣🤣🤣

    0
    0 Yorumla
  • BbsmKrcbyy
    BbsmKrcbyy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ben sınavlara çalışırken uykum açılsın diye içerim ama 🤔

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    araştırmalar ne diyorsa o uzak durun benden sadistmisim

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (92)
Devamını Gör(137)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Kahveyi sade içmek sadistlikmiş, siz nasıl içiyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kahveyi sade içenlerde sadistlik ve psikopatlık eğilimi oluyormuş, siz kahveyi nasıl içiyorsunuz? 29 cevap verildi
Kahvenin yaninda sut içmeyi nasıl karsilarsiniz? 12 cevap verildi
Kahveyi sade içenler sadist ruhlu oluyormuş, siz nasıl içiyorsunuz? 101 cevap verildi
Sen kahveni nasil içiyorsun? 38 cevap verildi
Kahveyi acı içmek burjuva işi midir? 30 cevap verildi
Kahveni nasıl içiyorsun? 54 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨