Değerlendirmeleriniz için teşekkürler
Coca cola
Pepsi
Yedigün
Fanta
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Değerlendirmeleriniz için teşekkürler
Merhaba ben en çok kola seviyorum bir de enerji içeceği ama şu içecekleri. içmeyi de seviyorum tabi ki de ✨
Su
Çay
Kahve
Portakal suyu
Elma suyu
Limonata
Kola
Gazoz
Ayran
Limonlu soda
Mojito
Margarita
Pina colada
Latte
Cappuccino
Süt
Mocha
Smoothie
Mojito
Martini
Iced tea
Iced coffee
Jägermeister
Meyveli komposto
Soğuk çikolata
Sıcak çikolata
Meyveli milkshake
Eggnog
Hiç biri sağlık değil ama genele vurursak pepsi
Cevap
7Cevap
Kola içmeyeli yıllar oldu içersem bir fanta içerim oda dışarda yemek yediğim zaman eve asla gazlı içecek almıyorum misafir gelmediği sürece
evimizin altındaki markette pepsi satılıyor. pepsi alışkanlık yaptı artık
Şıklarda yok ama kırmızı bremen sabah saat 6 sularından bu yana tek tercihim kendisi
Maden suyu veya normal su
Pek içmem ama Sprite, Fanta
Cola zero
Elmalı soda
Fanta
Gükan bey sarı kula
Maden suyu
enerji icecekleri
Coca Cola
Pepsi🖤
Gazoz
Redbull
Süt..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?