Gazlı mı yoksa gazsız içecekleri mi tercih edersiniz?

Kola, soda vs içecekler özellikle yaz aylarında iyi gidiyor. Ama özellikle şekerli olanları aslında çok sağlıksız.. bu yüzden şu sıralar ayran içmeye başladım böyle ekşi ekşi tadı gelecek 🙂 sizin tercihiniz nedir?
Gazlı mı yoksa gazsız içecekleri mi tercih edersiniz?
Cevapla