4 yaşındaymış gibi kahvaltıdan önce abur cubur yediğim için annemin sitemleriyle dolu bi sabahtan günolar herkesee💞

4 yaşındaymış gibi kahvaltıdan önce abur cubur yediğim için annemin sitemleriyle dolu bi sabahtan günolar herkesee💞

Günaydın sjsjs evet bende yerdim ama canım istediğinde. yani çok sık yemiyorum zaten kahvaltı yapmıyorsam bazen bitter çikolata ile kahve tüketirim mesela güzel oluyor. afiyet olsun sana da.
Teşkürler barıış sana da afiyetişko olsun
Teşekkür ederimm
Cevap
17Cevap
4 yaşındaki birinin de yememesi lazım. Abur cubur hep çocukluk cagiyla iliskilendirilir ama en zararlı olduğu dönem bence..
Hayır yemem ama kahvaltı öncesi bir kahve mutlaka içiyorum
Yerim valla ben çokta güzel oluyor ama artık pek yapmıyorum, yemekten sonraya saklarım hep
Bazen yani yemeğe daha çok varsa karnımın sesini durdurmak icin
Kahvaltıdan sonra, kahve içinde geçerli. Kan şekeri hızlı yükselmesin.
Dün akşam uzun bir süre sonra yedim de hiçte sevmedim. Kaldı ki kahvaltıda falan asla yemem
Eğer ortadayda yerim..
Yenmeyecekse meydanda durmamalı doğru
Deli miyim öyle bir şey yapayım
Değil misin 🙄
Uyanır uyanmaz insülin seviyemi uçurup şeker hastası olacak kadar değilim 🤣
Dişlerin çürüücek bah ya
Ühühüü🥺
Ama yiceemm
Onları çıkartırız balıklara veririz
Bilmem araştırmadım hiç o sektörü bi bakayım. Benim aklımda mantarcılık var aslında
Ahajsj bi bakayım
Aaa lafı bile olmaz
Sut içiyorum kahvaltıdan önce sadece insanın midesi bulanır aç karinla abur cubur
Sigara içerim ben..
Amaaaa çok sağlıksıııız
Yok diyetteyim🥲 yoksa yapardim
Canım isterse yerim.
Varsa kahvaltıyı direkt abur cubur ile yaparım 😅
Abur cubur pek tüketmem.
Ben 6 ve 9 yaşlarda yiyiyordum acayip tatlı geliyordu
Yo yemem ben
Yeme
Yiyebilirim
Afiyetişko
Hiç yiyemem.
Genelde yemem
Abur cümbür yemem
Olursa bazen yerim ama artık yemiyorum diyetteyim
Gunaydinnn
Hayır
Yemem
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?