Menemen, soğanlı mı daha güzel olur yoksa soğansız mı?

Menemen, soğanlı mı daha güzel olur yoksa soğansız mı?

Ben bu arkadaşı hep biberli yapardım. Geçen gün bir deneyeyim dedim şu soğanlı olayını.

Hayatımda yediğim en güzel menemen oldu soğanlı olunca🤦‍♀️

Soğanlı diyorum o yüzden 😂oyumu değiştiriyorum 🤣

Soğanlı
Biberli
Sadece domatesli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Menemen, soğanlı mı daha güzel olur yoksa soğansız mı?
Cevapla