
Sizin tercihiniz hangisi olurdu?

Selam,
Bence her yemek soğansız daha güzeldir çünkü ben soğan sevmiyorum.
Lahmacun soğanlı olur. İçi hazırlanırken soğan konur. Yanında yenir mi? Hayır ya hayır hayır 🙄
Bilmiyordum aşkım
1 Soğanlı 2 soğansız usta🔥🔥
İki de ayran
Cevap
6Cevap
Merhaba...
Soğanlıda olur soğansızda her türlü yenir☺️ Acıktım ya🥲
Gaziantep yöresi de Urfa yöresi de güzel yapıyor ama Gaziantep lahmacununu daha çok seviyorum.
Soğansız lahmacun mu olur
abi zaten açım yaaaaaa
lahmacun dediğin bol soğanlı olur
#Bonjour
Soğanlı daha lezzetli olur.
Soğanlı daha leziz bence.
Soğanlı
Soğanlı
soğansız
sogansiz
Soğan olmadan olmaz
Soğanlı daha güzel.
Soğanlı
Zoğanlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?