Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim görüşleriniz için. Bir kaç süsleme yaptım zaten beğendiler ♧,♧
Pasta yaptım ve dağıldı bir şekilde düzelttim fakat üzerini kaplasam o görünüm düzelecek
Çikolata sosu yapayım dedim margarin de yok kalıp çikolata da
Kakao elesem olur mu bilemiyorum. Başka ne olabilir?
Heerr şeyi düşünüp yanıtlar mısın
Kek kakolu, krema vanilyalı. Görsel eklemeyeceğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bence süslemeler yapın
Nebileyim, Serbete oturt zaten irada eriyecegi icin kimse dagildigi anlamaz fakat cok tatli bir tatli yerler
Kakao elemen acılık katabilir. Bence şeker hamuruyla kapla dışını sonra bir iki süsleme yapar halledersin mis gibi durur
Ellerine sağlık, kakao elesen güzel olur tiramisu gibi
köstebek pasta görünümü verebilirsin
kremayi etrafa sıva üstüne kakaolu kekle mantolama yap
kakao süt karıştır içerisine bir miktar koyutacak ölçüde nişaşta ekle sorun kalmaz
Görmeden yorum yapamam.
Hazır al kim farkedecek ki?
Görüntüden ziyade tadı önemli
O kadar mı kötü oldu ki görsel paylaşmıyorsun
Yenidini yaparak
Temrar yap
Tarçın ve şapı düzgün atman gerek