Kafede oturanların bişey alma zorunluluğu?

bizim burada bir mekan var Mesela 4 5 kişi gittik aramızdan birisi bir şey almadı almak zorundasın siyorlar belki parası yok o an vs alamıyor abi olabilir çok saçma bi zorunluluk değil mi kafenin zorunluluğuymuş

Kafede oturanların bişey alma zorunluluğu?
Cevapla