teyzem malum kişi destekçisi, geçenlerde ortaokula giden cocuguna tavuk döner alamadığını çok pahalı olduğunu söyledi bende gayet alaycı bir kahkaha ile güldüm, olsun olsun yemesin neyine tavuk döner soğan ekmek yesin dedim
çok bozuldu hahaa
teyzem malum kişi destekçisi, geçenlerde ortaokula giden cocuguna tavuk döner alamadığını çok pahalı olduğunu söyledi bende gayet alaycı bir kahkaha ile güldüm, olsun olsun yemesin neyine tavuk döner soğan ekmek yesin dedim
çok bozuldu hahaa
Yahu biz bu değiliz ama bunlar da hak ediyorlar... Yeri gelince lafı çakmak lazım...
Ben de geçen yine malum destekçinin benzine zam gelişi isyanına '' ne yani erkek erkekle evlense daha mı iyiydi'' dedim, o boş bakışını görmek güzel duygu :)))
Cevap
4Cevap
Kaderi böyleymiş biz ne yapalım😏
Yine de kırıcı sonuçta kendi çocuğu
Ben rahatladım sdşlkfs
Hayır.
İyi olmuş
Hahah çok iyi demissin ağzına sağlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?