Çocuğuna döner ekmek alamayan teyzemeye iyi yapmış mıyım sizce :D?

teyzem malum kişi destekçisi, geçenlerde ortaokula giden cocuguna tavuk döner alamadığını çok pahalı olduğunu söyledi bende gayet alaycı bir kahkaha ile güldüm, olsun olsun yemesin neyine tavuk döner soğan ekmek yesin dedim

çok bozuldu hahaa

Çocuğuna döner ekmek alamayan teyzemeye iyi yapmış mıyım sizce :D?
Cevapla