Teşekkürler 🥰
En çok tercih ettiğiniz yaz meyvesi hangisi?
Teşekkürler 🥰
Benim kavun🍈 sizin?

Ben bu meyveleri çok seviyorum
Armut
Muz
Portakal
Elma
Kayısı
Kiraz
Çilek
Vişne
Karpuz
Kavun
Şeftali
Böğürtlen
Ahududu
Böğürtlen
İncir
Üzüm
Mango
Papaya
Ananas
Nar
Limon
Kivi
Greyfurt
Kırmızı erik
Siyah erik
Kuş üzümü
Ayva
Kestane
Kısaca hepsi hemen hemen :D
Cevap
62Cevap
Resimden anladığım kadariyla kavun olgun değil sanırım?
Tadı nasıldı ?
Güzeldi. Cinsi öyle
Hmmm 🤔
kavunnn serin serin çok iyi giderr ama ben çilek çok severimm
Gördüm. Kavun sütü oluyor. Hatta dondurma bile yapmışlardı ama denemedim.
Kavun dile gelse sana şunu söyler "Be awk ben böyle mi yeniyorum" der
Hahahah
Kavun gerçekten güzel. Hele ki kaşıkla yemek ayrı bir zevk. Afiyet olsun.
Beni anlayan zevkli birini görmek güzel 😂
Teşekkürler 😊
Tüm yaz meyvelerini severim favorim şeftali 🍑 karpuz 🍉 kavun 🍈 ama Kırkağaç, onun dışında armut 🍐 taze kayısı gibi
Soğuk bir karpuzu günün her saatin de hergun yiyebilirim
Ufak cekirdekli meyveler ve kavun. Erik, kiraz gibi
Karpuz kayısı kiraz vişne kavun kelek elime ne geçerse affetmem
Muz çilek ikisi uyumlu ya biri tatlı biri mayahoşş
Kavun ve bana bir tane kavun borçlusun canım çekti resmi gördüm
Kusura bakma 🙁
Ne cimriymişsin be insan nezaketen tamam der 😂
Kavunun ırzına geçmişsin
Karpuz
Hiç güleceğim yoktu 😂
😂😂
Bursa da yaşıyorum şeftali erik çilek kiraz ve fındık bahçelerinin var favorim yeşil erik tuzlu ve buz gibi bira.
Böyle bir kavun yeme şekli mi var mkk
Ben hep öyle yerim :D aşırı rahat
İçine dondurma koy bir de onu dene 😂
Denemek lazım. Çilekli iyi yakışır 😄
afıyet olsun dondurmada olabılır içine
Evet 👌🏻
O kavun nedense tatlı değilmiş gibi görünüyor
Yok, çok tatlıydı
Afiyet olsun :)
Sağol:)
Yine de bu tarz meyveleri kaşıkla yiyenleri sevmem :)
Sebep? 😅
Meyveye haksızlık bence :) özenle kesilip yenmesi daha hoş. Şahsi görüşüm ye iste sen nasıl yiyorsan nede olsa görmeyeceğim :)
Böyle kavun mu yenir bacım
Evet 🫣
Benimde kavunda o nasıl kavun
Allah’ın kavunu işte :D
Dondurma ile daha güzel oluyor
Evet, denemek lazım 😬
Çekirdeksiz karpuz 😍
Kiraz, şeftali , kavun , karpuz 😋
güzel kavun :d karpuz yedim ama çok oldu
Kiraz, kiraz ve hep kiraz 🍒
Karpuz çok severim.
karpuz aseriyorum su an imdat
Kavun candır. Daha şimdi yedim çok güzelmiş tadı
Dolapta vardı, gömeyim şunu.
Kiraz yaban mersini taflan
Yazın 3 ay yemek yemiorum
Afiyet olsun
Erik nektari devam :D
Karpuz peynir ikilisi aşığımm mm olsa da yesek
Şeftali seviyorum en çok
tamam ye bacım ye de o nasıl bi yeme şekli awk
En rahatı. Kes kavunu ortadan biraz içini temizle ve ye. Kivide de öyle yapıyorum. Tavsiye edilir 😁
ben kiviyi kabuguyla yıkayıp yiyorum tavsiye ederim elma gibi tadı kabugunun
No. Denedim acıydı.
bana acı gelmiyor
Kivinin türüne göre değişiyordur ya
Kız bu nasıl kavun
Yarım kavun :D
Yok onu demiyorum rengi yeşil kız kavuniçi olmaz mı
Oluyor ya
Afiyet bal şeker olsun bu havalarda sulu şeyler tüketin Kavun karpuz salatalık ne bileyim işte sıvı yani sıvı vücutta elektrolit dengesi bozulursa Nanay
Mango, kiraz, çilek, karpuz, kavun, nektarin
Benim de kavun ve çilek 😋 afiyet olsunn
Kavun
Karpuz😍
Karpuz 🍉😂
Ejder meyvesi
Tadı salatalık gibiydi içi beyaz olanın🫠
Pismis olani yicen
Karpuz🍉
Afiyet olsun size 😊
Teşekkürler
Rica ederim 😊 kaşık kavunu galiba yediğin
Yo normal kavun. Kes ortadan ye
Anladım 😊
Pek sevmem meyveleri ama vişne diyim
Kavun karpuz işte
kavun ve kiraz
Karpuz
Çilek
Karpuz kesinlikle.
Kiraz, karpuz
Karpuz 🍉
Karpus
Portakal
Karpuz ve kiraz
Kiraz
karpuz
Karpuz
Kavunn 🙂
Şeftali
Karpuz
Erik kiraz karpuz
erik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?