Günaydın KScanlar, herkese benden çay! çayınızı nasıl içmeyi tercih ediyorsunuz?

İşleri olanlara kolaylıklar, uyuyanlara iyi uykular :D Çayınızı nasıl içmeyi tercih ediyorsunuz?

Geleydin bir çay içimi; sen çay dökerdin, ben de içimi…
Geleydin bir çay içimi; sen çay dökerdin, ben de içimi…
Şekersiz
1-3 şeker arası
3 şekerden fazlası olmasın da zaten
Çay mı kaldı kanka?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Günaydın KScanlar, herkese benden çay! çayınızı nasıl içmeyi tercih ediyorsunuz?
Cevapla