İşleri olanlara kolaylıklar, uyuyanlara iyi uykular :D Çayınızı nasıl içmeyi tercih ediyorsunuz?

Şekersiz
1-3 şeker arası
3 şekerden fazlası olmasın da zaten
Çay mı kaldı kanka?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İşleri olanlara kolaylıklar, uyuyanlara iyi uykular :D Çayınızı nasıl içmeyi tercih ediyorsunuz?

Manzara karşı iki sandalye atsak, benim ki sana dönük olur du...
Fotoğrafın altinda ki yazıyı görünce ben de bu sözü yazayım didim..
Şekersiz içiyorum... içmeye çalışıyorum, alışıcam inşallah be
çok güzel sözmüş..
afiyet olsun efendim
Cevap
3Cevap
Afiyet olsun ben çay sevmem kahve severim.
İnce belli çay bardağında veya porselen kupada, şekersiz, limonlu, karanfilli, dörtte üçü dem, dörtte biri su😎✔️
Burası benim ev aşağısı salacak 😊🤦♂️
1-3 şeker arasında degisiyo
Şekersiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar