Bu sıcakta yemek yenmiyor. Ben de kendimi soğuk kahveye verdim. Sizde durumlar nedir?


Evet yiyebilirim zaten 2 öğün yaptığım için yemek zamanında aç oluyorum. sıcak veya soğuk pek de fark etmiyor benim için ama çok tatlı yemem çünkü ağır geldiği için uykumu getiriyor bazen. bu yüzden de dengeli ve sağlıklı beslenmeyi denerim. ama soğuk kahve her zaman içerim.
yemek yemeye zevk olarak bakmıyorum ben. benim için yemek protein, yağ ve karbonhidrattır. benim almam gereken makrolar var, dolayısıyla sıcak soğuk, lezzetli lezzetsiz demem.
Yok ya yiyemiyoruzz
Yağlı şeyler yemiyorum yiyemiyorum bir de ekmek. Bayıyor beni bunaltıyor. Zaten iştahta kalmadı sjfjs
Cevap
15Cevap
Valla akşama güzel yemekler olursa yiyorum. Mesela bugün erken geldim, biber dolması yaptım ve limonlu kek 😅 Akşama yiyeceğim evet. Keyifli akşamlar.
Teşekkür ederim :D 💙
Burası sıcak değil aşırı ama mevsim değişikliginden midir bilmiyorum beslenme düzenim bozuldu 🥲
Buzz gibi zeytinyağlı yaprak sarması ve biber, patlıcan dolmasının karşısında daha bakışırken serinler insan 😄
Çok haklısın mis olur ✔️
Yok ya yemeği fazla yiyemiyorum hep bişeyler içiyorum durmadan
Eğer güzel bir şey yiyorsam iştahla yerim. Ama standart yemekleri normal iştahla yerim..
Hayır daha çok su içiyorum salata tarzı seyler tüketiyorum..
Annemlerdeyim. Anne yemekleri sıcakta olsa yeniliyor 😬😂
@Hopss kahkaha attım yaa 😂valla öyle oldu biraz ama bak iyi aklıma getirdin daha yenice dolma sardık. Daha pişmedi. Üzülme sen pişince tekrar resim atarım sana😬😂
https://photos.app.goo.gl/GB1MAv6XB7b1eC74A
Valla deli gibi bayila bayila yerim yeterki yemek olsun jsjdjd
konu yemekse gerisi teferruattır ajksdhaa sevdiğim şeyleri yerim her türlü
Yok yenmiyor yoğurt karpuz salatalık geçiştiriyorum
Diyette olduğum için hiçbir şey yemiyorum zatenn 😫
İştahım kapalı oluyor ya. Normalde de çok yemezdim zaten.
Ooooo hemde nasıl..
Hayır, hiçbir şey yemek istemiyorum. Ben de soğuk kahveye sarmış durumdayım. d
Klima çalışıyorsa evet
Deli gibi yerim ya sıcak soğuk fark etmez 😄
buzlu soğuk içecekler için yerimiz var ama sıcak ev yemekleri olsun ağır tatlılar olsun en azından kendi açımdan yiyemiyorum
Ben valla yiyorum yarım bir dünya oldum keşke bende yiyemesem
yenmiyor valla soguk kahve tarzı içeçekler cok daha istah verici
İki gündür ne kahvaltı nede akşam yemeği yiyorum sadece arada cips atiyom ağzıma Bi kactane
Hayır etkiliyor sıcaklar iştahı
yok maalesef
klimanın altında bile yenmiyor
4 gündür aç geziyorum resmen.
soğuk ayran çorbası yap bak nasıl yeniyor.
Az çok yeniyor ama gitmiyor boğazdan
Sabahtan beri tek yediğim 1 kase çorba
Yok ya sporcuyum eridim beslenemiyorum ki
Yerim her zaman ki gibi
Yemek uok hep cool lime iciyorum
zor olsa da yerim 😅
Yoğurttan başka bişey yiyemiyorum
Hep soğuk şeyler yemek istiyorum
Hayır
Evet.
Hayırrr
Hayiiirrr
Hayır klimasis yiyemiyorum
Evet yerim 😂🤪
Evet seninkinidenyiyim
Evet
Evettt
Normal
Hayır, asla yenmiyor
Evet
Yenilmiyor ya ben sadece kola derim en iyisi 🥰
Karpuz evet
Sıcakta yatılmıyor bile bırak yemeği 😂
Evet.
Hayır sadece soğuk içecekler
Hayır maalesef 😅
Zorlanıyorum
Valla ben de giyemiyorum ya yemek
Pek yemiyorum
Evettt
Evet
Yiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?