Bu sene sarmaya karşı ekstra bi zaafım var her an sarma sarasım geliyor

Bu sene sarmaya karşı ekstra bi zaafım var her an sarma sarasım geliyor

Bağımlı yapmaz tabi ki de sarma güzel bir yemek seviyor olabilirsiniz bu da normaldir. afiyet olsun ben de çok sarma severim. zeytin yağlı veya etli çok güzel oluyor arada sırada tüketirim. ama kendim sarmayı bilmiyorum maalesef.
Dünyanın en güzel bağımlılığı 😋 çok severim bu güzelliği her gün yapsam yesem yesem yine yesem yine yapsam bıkmam😄
Ya bi de insan en lezzetli halini kendi yapınca dayanması imkansızzz
Cevap
9Cevap
Aşkım helal olsun. Yemek sepetine girip sipariş vermeye bile üşenirim
Dışardan yemek yiyemiyorum çok 🥹 dışardaki lahmacunlardan daha iyi lahmacun yapınca benim o defter bi kapandı 😭
Sarmadan daha güzel bir bağımlılık olamaz :D
Boş kalma sar devamlı 🙄
Buzlukta yer kalmadı olsa sarıcam 🙄
Canım çekti.. :/
Otur sar hemennn
Mantı bile yaparım..
Bana da yollasana ya kaç zamandır aklımda yapamadım 🥲
Otur sar hemennn..
Mantı sarılmaz ki🙄 sen mantı aç kapat ben sarma yollucam sjsks
Elin değmişken mantı da aç kapa.. 😄
Ölön döğmöşkön 😒
Sana da;
😂😂😂
Manyak..
İlginç benim bazen öyle oluyor
Bu senin hamarat olduğunu gösteriyor
Yemesini çok seviyorsu bence
Geçmiş olsun, çok zor bir bağımlılık😞
Çok güzel görünüyor. Afiyet olsun
yapmaz. o değil de canım çiğ sarma çekti =/
Okb online
Bende çok severim
Hayır Ellerine sağlık
Yapmaz.
canım çekti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?