Siz hangi yemeklerin arkasından hangi tatlıları tercih edersiniz?
Ben başlayayım et yemeklerinin arkasından kesinlikle şerbetli tatlı mesela.
Ben başlayayım et yemeklerinin arkasından kesinlikle şerbetli tatlı mesela.
Merhaba
Ben kesinlikle soğuk baklava ya da sütlü tatlı sütlaç yakıştırıyorum etli yemek arkasına ya da vişneli brownie falan ay canım çekti ya
Vişneli browni yanına bi de dondurma😍
Ayy evet
😍
Cevap
0Cevap
Tavuk yemeklerin arkasında sütlü hafif bir tatlı güzel gidiyor.
Yemek üzerine tatlı yiyemem. Benim için tatlı tek başına bir öğündür.
Turşu kısır
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar