En çok hangi hali lezzetli?
Kavurma
Pirzola
Şiş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
En çok hangi hali lezzetli?
Ulan o kadar çok kurban kesen var etrafımızda 1 tanesi et getirmedi. Ben gecen sene ev ev dolaşıp eti dağıtıyordum. İstanbul'da oturuyorum bu arada insan kurbanı ne için keser Allah aşkına. Et yemekse asıl amaç o zaman biz Müslümanız diyip de etin neredeyse tamamını dolaba istiflemeyin. Sevaptan çok günah olur o yani benden söylemesi.
Doğru. İnsanlar böyle işte ihtiyacın olduğunda yoklar
İhtiyacın oldugundan öte biziz lan biz. Başka yerde suçlu aramaya gerek yok etrafımızdaki kaç kişinin halini hatırını soruyoruz. Değişim insanın kendisiyle başlar.
KAVURMA sade yenebilen içyağ ile lezzetlenmiş et tadını sevenler için
diğerlerine genelde baharatlarla tad verilir mangalda az harlanmış közde yakmadan içi ve dışı tam pişirilirse tadına soyum olmayacak lezzetler mmmmm
Kavurma da baharatlı güzel
O tercih meselesi
Soğan söğüş yaparsın mesela ben çok ince kıyarım saç teli gibi soğanı yıkarım sonra acısını akıtırım suları süzülür iyice bir tabağa alırsın üzerine zeytinyağ gezdirirsin limon sıkarsın bir kaç maydonozu doğrayıp üzerine serpiştirir birazda sumak denemeni tavsiye ederim
Gözümde canlandı resmen
Tadı başka olur arkadaşlarım hep gelirler hadi bişeyler yapalım da yiyelim sende salatamızı yap diye 😂hatta biri yav arkadaş sen buna ne katıyorsun hamımla evde yapıyoruz bu lezzeti bulamıyoruz geri döküyoruz diyorlar
Ben kavurma sevmiyorum şiş olarak tüketirdim. yanında da zeytin yağlı salata patates kızartması ve kola olursa daha iyi oluyor benim için.
Lavaş peki ya da pilav
Onları da severim abla özellikle pilav
Ben de tavuklu karabiberli halini severim. Garnitürlü de. Ama tek sevmiyorum
Pirzola olarak ve kıyma kavurma yanında pilav salata ile çok severim
Bir de şöyle bir kola büyük bardak
ben üstüne buz gibi karpuz tercih ediyorum ya çok fazla kula içmiyorum
İçecek olmadan bir tık eksik oluyor karpuz yemekten sonra tercih ediyorum ben. Biz bu kiloları boşa almadık 🤣🤣
Ahsjsd valla bu sene herkesten daha zayıf olduğum bir bayram geçiriyorum bişiy diyemicem😂
Ben de 171 49.8 kiloydum şu an 171 60 kiloyum. Uçuyorum
Kız hala zayıfsııınn ye gitsin 😂
Evet 12 kilo aldım beden değişmiyor 🤣
49 kilo iken rüzgarlı havalarda cebinize taşmış dolduruyordunuz uçmamak için 😂😂
Teşekkür ederim ☺️
Cevap
21Cevap
Serie büyüklüğünde parçaları imkandızlıklar dahilinde sadece tuz ile sişe saplayıp basacam üstüne içi kırmızı dışı az yanık üff
Ben şiş eti hep daha çok severim. Şöyle ızgarada olacak. Yeme de yanında yat ama tabii pirzola da olabilir ızgarada.
Hepsi benim bebeklerim 😂
Et tavuk canavariyim galiba sks
Ben de her halini seviyorum.
Kebap diyorum başka bir şey demiyorum yanında sıcak pide söğüş salata enfesssss balkonda yaz rüzgarları da esicek
Söğüş zaten içi etli değil mi
Bizde farklı
Olabildiği kadar yumuşak pamuk helva tadında bulut ☁️ misali
Böyle et tarifi ilk kez görüyorum 🤣
Eti doğrudan tek başına tüketmem asla et sebze ile pişmeli öbür türlü masama koydurtmam.
İhtiyacı olanlara dağıtılmali, aileye ayrilan kısımdan da pirzola severim
Cağ kebapla taçlandırıyoruz efendim kuyruk yağı ile birlikte
Anne tarafım kebap yapar lezzetli oluyor
Nerelisin
Demek karma olunca böyle güzel çocuklar oluyor 😁 kebabı deyince güney doğu zannettim ama Sinop ve kebab bilemedim
Sinop mutfağı da zengindir
Edirne peyniri güzeldir Ezine olanı
Sinop mantısı da meşhurmuş
Cızbız şeklinde severim
Pirzola
Ben ona cızbız diyorum
Kıyma seçeneği de olsa iyi olurdu 😊
Evet o da var ama her zaman olan bir seçenek.
Her şekilde sac kavurma sote ızgara mangal
Erkekler mangalı çok seviyor
Bsna şshsen son mangal bükücü derler 😎
Hepiniz aynısınız 🤣🤣
Erkeklerin iyi özellikleri ortaktır katılıyorum 😇
Ben her şekilde yerim et çok seviyorum
Ever hepsi güzel oluyor
Hiçbir şekilde 😄😄 yemiyorum çünkü
Ne güzel aslında
Kavurma şeklinde. Güzel pisecek amA
Evet ben de tam pişmiş seviyorum
Normalde et sevmem ama pirzola mükemmel bir şey
Kesinlikle 😊👍
Eski gelinliklerimizde bile bu var
Anlayamadım
Evet olmazsa olmaz. Gelinlik deyince gelenek mi demek istedi diye düşündüm
Est, ne güzel konuşmuş olduk bu vesileyle 🍀
Hiçbir canlı yenmemeli.
kurban bayramında et yemiyorum
Özellikle bu resimdeki iyi giderdi şimdi 😋
Şişe bayılırım
Cevabım kesinlikle kavurmadır
Simsiyah kavurma
O çok yanık olmaz mı
Hayır, simsiyah derken, etin en yumuşak ve kirmizi tarafından olan kavurma demek istedim😅
Ben de yanık eti ne yapacak diyorum 🤣🤣
🙈🙈 benim hatam yanlış kelime grubu secmisim😅
Gıybet ederek...
O nasıl cevap 🤣🤣
Gıybet edince öyle oluyor ya hani ☠️☠️
Bir adanalı olarak tabiki de adanaa kebap
Bir bayram klasiği kavurma iyidir
Kebap
Şiş olarak
Şiş seviyom
Kavurma 😋
Hiç yememm 😶
Kavurma severim
Kavurma
Et sevmiyorum..
Kavurma.
Kavurma
Kavurma
Kavurma...
Mangal
Her çeşidini yapıyorum
Şiş severim
Canım kavurma
❤️❤️
Kavurma
Kavurma
Şiş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?