Ben bu sıralar et almıyorum yani sadece dışarıdan döner söylüyorum ya da bazen pizza yiyorum o kadar. ya da hazır dönerlerden alıyorum markette satılanlardan ama kendim alıp pişirmiyorum çünkü çok uğraştırıyor beni. ayrıca güvenli değil bence bu ülkede hiç bir şey yani mutlaka bazı yerler kalitesiz oluyor içimiz rahat olarak alışveriş yapamıyorum maalesef pek.
Bulunduğum yere yakın bir köyde hayvancılık yapan köylüler var. Etleri onlardan temin ediyorum. Köylülere güveniyorum çünkü dağda gezen, doğal beslenen hayvanları var. En azından hayvanları gözümle görebiliyorum, içim rahat oluyor.