Benim suçum ne arkadaşlar detayı okur musunuz?

19 yaşındayım yeni yeni yemek yapmayı öğreniyorum ufak tefek şeyler yapabiliyorum (pilav, patates kızartması, çorba çeşitleri) bunları eskiden beri bilirim şimdi yeni ve zor şeyler öğrenip deniyorum youtubedan. Ailem hiç yemek yapmıyorum diye çok söyleniyor ve az önce babama yaprak sarması ve biber dolması yapacağımı söyledim sen ne anlarsın yaprak sarmasındsn diyor hevesimi kırıyor yapmayınca da neden yspmıyorsun diyorlar benim suçum ne tam olarak? Aileyle yaşamak gerçekten çok zor annelerimiz de doğduğunda yemek yapmıyordu herhalde deneye deneye öğrenip o lezzeti yakaladılar en çok onların anlaması gerek ama nerdee...
Benim suçum ne arkadaşlar detayı okur musunuz?
Cevapla