O kadar çok kahvaltı sorusu gördüm ki bari sorayım dedim😄😄 Herkes afiyet olsun bi ben yiyemedim bugün 😄

Domates-Salatalık
Peynir
Sucuk
Reçel
Bal-Kaymak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Günaydın abi ben protein içeren şeyler severim. omlet ya da peynirli tost gibi. bazen de sadece kızarmış ekmek reçel bu şekilde olur. ya da yulaf kahve tüketirim
Kardeşim senin için ayarlarız bir şeyler ayıp ediyorsun yabancı değilsin sen 😄😄
:D saol abi
Kahvaltı en sevdiğim öğün diyebilirim, peynir çeşitleri de benim için olmazsa olmazdır.
Cevap
18Cevap
Resim tam hayalimdeki kahvaltı diyebilirim, %29 luk sucukçu tayfa epey zenginiz hepimiz herhalde 😅
Önceden olsa salata derdim ama artık domates yiyemiyorum. Diğer şıklar da uymadı. Bu aralar biber kızartması favorim.
Çeşit olsun ben çeşiti seviyorum 😀Krepler, kekler, börekler, peynir çeşitleri vb.😬😀
Bizde babamdan kalma gelenektir, daima ekmeğe tereyağı bal sürüp yiyerek kahvaltıya başlanır
Günaydın hayırlı sabahlar simit ve çay zeytin yedim
Peynir, zeytin, domates, salatalık kahvaltıda olmazsa olmazlardandır.
Benim için çeri domates
Peynir dometes çokokrem🤷♀️😅
Yumurta ve yulaf ezmesi
Domates ve peynir şart
Domates salata
Bal kaymak işaretledim ama hepsinden oluyor
peynir domates salatalık.
Peynir
Ball
patatesssss
Aile 😉
Yumurta
Bal kaymak ☺️
Kestane balı olacak kanka olmazsa olmaz
Sucuk iyi gider
Hepsi hepsi hepsi 😍
peynir
Sucuk net
Peynir
Peynir zeytin
Çay, peynir. Birde o
Çayy
Sucuk efsanem 🙏
Domates salatalık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar