Sıcağın iyice bastırdığı bu günlerde hangi soğuk içeceği tüketiyorsunuz?

Tabi ki şeftalili maden suyuu 😁😁
Sıcağın iyice bastırdığı bu günlerde hangi soğuk içeceği tüketiyorsunuz?
Cevapla