#Kabartma tozu, vanilin, un, kuru ve yaş maya ve çok daha fazlası! Mutfakta halihazırda varsa bile alıp bulundurduğunuz temel pişirme malzemeleri nelerdir?
Pek bulundurmam, çok da gerek görmüyorum. Tuz, karabiber, sıvı yağ gibi temel şeyler zaten evde var, bitmeden alırım. Ama yedekte ekstra kutu veya şişe tutmam. Ne yerim dar ne alanım var. Özellikle baharatları taze taze alıp kullanmak daha iyi, bekleyince kokusu kaçıyor. Un, şeker gibi dayanıklı şeylerde bazen birer yedek olabiliyor ama stokçu değilim. Panik yapmam, bittiğinde gider alırım. Yani fazla hazır bulundurmak bana israf gibi geliyor. Sade ve yeterli.