Ay sabahları pişi olmazsa kahvaltı yapmayan bir kız kardeşim var, emektar abla olarak kalkıp her sabah üşenmeden hamur mayalayıp yoğuruyorum. 😂 Nasıl olmuş pişilerim, gel pişi pişi🤪😅
Ben sabah kahvaltısı yapmıyorum ama benim için genelde yulaf ve kahve güzel bir seçenek olabiliyor ya da simit veya poğaça da olabilir aslında yanında kahve de olmalı veya ton balıklı ekmek arası da olabilir yanında salata ile birlikte günaydın
Eline sağlık 🤤 çok lezzetli görünüyorlar. Bizim evde hafta içi kahvaltı yapılmıyor, ama haftasonlari özenerek hazirliyorum. Bir güne mutlaka pişi ister cocuklar, pişi yemeden geçen haftasonunun ardından başımın etini yiyorlar, yapmama gibi şansım yok o yuzden 😅
başka ülkeye, bir başka denize giderim', dedin 'bundan daha iyi bir başka şehir bulunur elbet. Her çabam kaderin olumsuz bir yargısıyla karşı karşıya; -bir ceset gibi- gömülü kalbim. Aklım daha ne kadar kalacak bu çorak ülkede? Yüzümü nereye çevirsem, nereye baksam, kara yıkıntılarını görüyorum ömrümün, boşuna bunca yıl tükettiğim bu ülkede.'
Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Sen gene aynı sokaklarda dolaşacaksın, aynı mahallede kocayacaksın; aynı evlerde kır düşecek saçlarına. Dönüp dolaşıp bu şehre geleceksin sonunda. Başka bir şey umma- Ömrünü nasıl tükettiysen burada, bu köşecikte, öyle tükettin demektir bütün yeryüzünü de.
Üşenmeden her sabah... İnanalım mı ya zor olmuyor mu? Ben ne bulursam genelde onu yiyip işe gidiyorum. Eline sağlık gerçekten severim pişi ya da pesimette diyorlar buna çok hoştur
Profil resmine bakınca ön yargı oluştu direk bende böyle tırnağı kırıldı diye üç gün ağlayan kızlar gibi düşündüm seni dedim bu hamur yoğuracak pişi yapacak dedim mümkün değil diye 😀😀