Dışarıda gezerken hiç bir yeri ağrımayan türk kadını eve geldimi dizi beli ağrır akşam oldumu başı ağrır bu tespit TÜİK onaylıdır

Dışarıda gezerken hiç bir yeri ağrımayan türk kadını eve geldimi dizi beli ağrır akşam oldumu başı ağrır bu tespit TÜİK onaylıdır

Yemek yapmak kolay dursada yorucu evde, o kadınlar ev işi, yemek, çocuk, kocayı memnun et, çamaşır bulaşık, ütü derken yoruluyor eli beke atsa ne olucak
Sıkıldıkları için olabilir belki de yani çoğu türk kızı aynı değil ama bazen nefes alamazlar ya da canları sıkılır yemek yapmak zor ve yorucu birde çok sıkıcı odluğu için olabilir. bende yemek yaparken sıkılırım mesela..
Cevap
6Cevap
Beli ağırdı için değil ya öyle yapmak yemeği beklemek yanında durmak gibi düşün bir şeyi beklemek zor yemek veya dışarda bir sıra beklemek aynı şey
Bunun bel ağrısıyla alakası yok ki. İstemsiz olarak o el o bele gidiyor
Türk kızları ile ne alakası var ki insanlık hali herkes yapabilir
İnternette öyle yazıyorsu öyle yazdım bende
Neden öyle yapıyorsunuz
Benim değil çünkü karıştırırken falan tencereyi tutuyorum 😁
Galiba genetik anneden geln bir şey
Olabilerr
Çok büyük bir iş yaptıklarını zannedip kasılıyorlar.
Belleri ağrıyor sanırım
O bir ritüel yia 😅
Marifetli olduğu burdan belli olur😂
Yav hee
Ne oldu abla
İstemsiz olarak el oraya gidiyor 😅
Yani ben de yemek yaparken yaparım arada..
eli koycak başka bi yer yok cunku
Benim değul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?