Yeme & İçme Yazın olmazsa olmaz meyvesi size göre hangisi? Meriii34 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Karpuz Erik Kiraz Çilek Şeftali Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Yazın olmazsa olmaz meyvesi size göre hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Bence elma güzel 0 2 Yorumla Meriii34 +1 yıl Yazın? u Barış_LonelyForever +1 yıl Yazın evet
harbiyeliii Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Hiç biri olmasada olur artık eskisi kadar duşkun değilim 0 8 Yorumla Meriii34 +1 yıl Senı hayata kusturenler utansın Yorumla harbiyeliii +1 yıl Hayır hayata neden kusiyim eskisi kadar canım çekmiyor sadece ondan pek aramıyorum eskiden evde erik karpuz olurdu çeker çeker alırdım şimdi evde edik var sedece 3 tane yedim oda elime denk geldi diye Yorumla Meriii34 +1 yıl Anladım afyet olsun Yorumla harbiyeliii +1 yıl Ben yemiyorum diyorum afiyet olsun diyosun 😂😂 neyse yine teşekkür ederim Yorumla Meriii34 +1 yıl Evde 3 tane yemışsın dedın yaa Yorumla harbiyeliii +1 yıl Evet 2 gün önce yedim bitti gitti o Yorumla Meriii34 +1 yıl Tamam Yorumla harbiyeliii +1 yıl 👊👊 Yorumla
MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 , eic 42% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Deniz kum karpuz müzik 😄 1 0 Yorumla
Holygirlmb Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl karpuza bayılıyorum 1 2 Yorumla Meriii34 +1 yıl Yaz=karpuz Yorumla Holygirlmb +1 yıl Kesinliklee Yorumla
DrErtuğrulbey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl karpuz 1 8 Yorumla Meriii34 +1 yıl Bencede Yorumla DrErtuğrulbey +1 yıl her türlü yenir Yorumla Meriii34 +1 yıl Yok sıcak karpuz yenilmez soguk olacak karpuz Yorumla DrErtuğrulbey +1 yıl orası kesin yanında peynirle ya da sade ama her şartta soğuk olacak Yorumla Meriii34 +1 yıl Peynirle ckk guzel oluyor cıtır cıtır taze bır ekmek 🤌🤌 Yorumla DrErtuğrulbey +1 yıl kesinlikle 😀 Yorumla Meriii34 +1 yıl :)) Yorumla DrErtuğrulbey +1 yıl 😀😀 Yorumla
saminaalya Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 37% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 404 cevap paylaştı. Kiraz ve çilek 1 0 Yorumla
ErDeMtheLazy Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Seçemedim 🤣 0 9 Yorumla Meriii34 +1 yıl Nıye xfhuyfıug Yorumla ErDeMtheLazy +1 yıl Birden fazla olmazsa olmazım var gibi 🤣 Yorumla Meriii34 +1 yıl Yaa bırını seç diğerlerini buraya yaz Yorumla ErDeMtheLazy +1 yıl Karpuz, çilek bir tane de seçmiş bulundum ☺️ Yorumla Meriii34 +1 yıl Guzel tercihler Yorumla ErDeMtheLazy +1 yıl O sizin güzelliğiniz efendim, teşekkür ederim. Yorumla Meriii34 +1 yıl :)), rica ederim efenim Yorumla ErDeMtheLazy +1 yıl 💐💐💐 Hayırlı akşamlar dilerim ☺️ Yorumla Meriii34 +1 yıl Cümleten Yorumla
omnitrix Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Kiraz ama meyve olan değil 0 18 Yorumla Meriii34 +1 yıl Meyve olmayan mı var? Yorumla omnitrix +1 yıl şeftalisi bile var Yorumla Meriii34 +1 yıl O nasıl oluyor hormonlu meyvemı gedo Yorumla omnitrix +1 yıl Vücudundakilerden bahsediyordum 🤦 Yorumla Meriii34 +1 yıl Pardon cok yanlış anlamışım Yorumla omnitrix +1 yıl Fazlasıyla Yorumla Meriii34 +1 yıl Evet Yorumla omnitrix +1 yıl Profilinde ki sen misin Yorumla Meriii34 +1 yıl Babaannem Yorumla omnitrix +1 yıl Senin için daha iyi olurdu Yorumla Meriii34 +1 yıl Ne ıyı olurdu Yorumla omnitrix +1 yıl boş ver iyi günler Yorumla Meriii34 +1 yıl Iyı mı gecer gunler Yorumla omnitrix +1 yıl Benim ki cok iyi geçiyor diyebilirim Yorumla Meriii34 +1 yıl Daim olsun Yorumla omnitrix +1 yıl Olacak Yorumla Meriii34 +1 yıl Tamam Yorumla omnitrix +1 yıl Evet Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı. erik 0 0 Yorumla
bigdickkpreenss Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl yazlıkta s³ks 0 13 Yorumla Meriii34 +1 yıl Bır dahaki ankete eklerim srydxfufgj Yorumla bigdickkpreenss +1 yıl hayır benim özel cevabım bu 😅 Yorumla Meriii34 +1 yıl Tamam fhxcfjj Yorumla bigdickkpreenss +1 yıl yazlığıma gelebilirsin 😄 Yorumla Meriii34 +1 yıl Nerde yazlığınız Yorumla bigdickkpreenss +1 yıl tekirdağda Yorumla Meriii34 +1 yıl Guzel yer uzak bana Yorumla bigdickkpreenss +1 yıl yazsana bana konuşalım ordan nerelisin falan sorarım Yorumla bigdickkpreenss +1 yıl 😒 Yorumla Meriii34 +1 yıl Uzağım sana ckk Yorumla bigdickkpreenss +1 yıl yazsana konuşalım ben ayarlarım Yorumla bigdickkpreenss +1 yıl sen yaz yeter mesefeyi dert etme Yorumla bigdickkpreenss +1 yıl tatil için hemde Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Bence elma güzel
Yazın?
Yazın evet
Hiç biri olmasada olur artık eskisi kadar duşkun değilim
Senı hayata kusturenler utansın
Hayır hayata neden kusiyim eskisi kadar canım çekmiyor sadece ondan pek aramıyorum eskiden evde erik karpuz olurdu çeker çeker alırdım şimdi evde edik var sedece 3 tane yedim oda elime denk geldi diye
Anladım afyet olsun
Ben yemiyorum diyorum afiyet olsun diyosun 😂😂 neyse yine teşekkür ederim
Evde 3 tane yemışsın dedın yaa
Evet 2 gün önce yedim bitti gitti o
Tamam
👊👊
Karpuz olacak baba
Karpuz ve diğer bütün meyveler
Karpuz yaz kokuyor resmen
Deniz, kum, güneş, kızlar...
Deniz kum karpuz müzik 😄
karpuza bayılıyorum
Yaz=karpuz
Kesinliklee
karpuz
Bencede
her türlü yenir
Yok sıcak karpuz yenilmez soguk olacak karpuz
orası kesin yanında peynirle ya da sade ama her şartta soğuk olacak
Peynirle ckk guzel oluyor cıtır cıtır taze bır ekmek 🤌🤌
kesinlikle 😀
:))
😀😀
Karpuz
Çilek ❤️
Tabii ki Erik…
Kiraz ve çilek
Erik abi nett
Seçemedim 🤣
Nıye xfhuyfıug
Birden fazla olmazsa olmazım var gibi 🤣
Yaa bırını seç diğerlerini buraya yaz
Karpuz, çilek bir tane de seçmiş bulundum ☺️
Guzel tercihler
O sizin güzelliğiniz efendim, teşekkür ederim.
:)), rica ederim efenim
💐💐💐 Hayırlı akşamlar dilerim ☺️
Cümleten
Kiraz ama meyve olan değil
Meyve olmayan mı var?
şeftalisi bile var
O nasıl oluyor hormonlu meyvemı gedo
Vücudundakilerden bahsediyordum 🤦
Pardon cok yanlış anlamışım
Fazlasıyla
Evet
Profilinde ki sen misin
Babaannem
Senin için daha iyi olurdu
Ne ıyı olurdu
boş ver iyi günler
Iyı mı gecer gunler
Benim ki cok iyi geçiyor diyebilirim
Daim olsun
Olacak
Tamam
Evet
Karpuz
erik
Karpuzzz
Çilek kesinlikle
snowpuz :D
Soğuk karpuz
yazlıkta s³ks
Bır dahaki ankete eklerim srydxfufgj
hayır benim özel cevabım bu 😅
Tamam fhxcfjj
yazlığıma gelebilirsin 😄
Nerde yazlığınız
tekirdağda
Guzel yer uzak bana
yazsana bana konuşalım ordan nerelisin falan sorarım
😒
Uzağım sana ckk
yazsana konuşalım ben ayarlarım
sen yaz yeter mesefeyi dert etme
tatil için hemde