Yeme & İçme Kahvaltıya pizza yaptım ama tadı tuhaf geldi, sizce neden olabilir? Speedygonzalezx Takip Et Xper 5 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Görseli ortaya bıraktım çalmayın bana ait 😄 Güncellemeler+1 yıl Kıskanmayın pizzamı sizde yapın görelim hadi 😄 Kahvaltıya pizza yaptım ama tadı tuhaf geldi, sizce neden olabilir? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Degisik_-_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Garip halbuki çok güzel pişmiş 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Mordor da yapılmış bir pizza sanırım. bence biraz fazla yanmış 0 0 Yorumla
Sinirrr Takip Et Master Yaş: 43 , eic 96% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 889 cevap paylaştı. Ellerine sağlık.. önemli olan şey denemiş olmandır... bidakine yanmaz merak etme😎 0 0 Yorumla
_Elyise Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Bende anlamadım gayet lezzetli görünüyor 😂😂 1 0 Yorumla
xlPIR Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 66% +1 yıl eline sağlık güzel görünüyor tat eminim çok güzeldir bana yolla 0 0 Yorumla
Lady_Elly Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl baharatlar orantısız olmuştur. başkada ne sorun olabilirki 😀😀😀 0 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı. Şey yakmışsın sanki ondan dır ksksjs tamam tamam anladım espriyi kdkd 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. İyi pişmiş ondan öyledir. Hep çiğ yediğimiz için alışık değiliz böyle iyi pişmiş pizzalara 0 0 Yorumla
melek_kız35688 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl sen bence onu kaldır kömür diye satarsın ziyan olmasın 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yoo, sen biraz hasta falan olmuşsundur tadı ondan tuhaf gelmiştir sana, ağzının tadı bozulur gripken çünkü. Yoksa tam ayarında duruyor 😋 1 1 Yorumla Nabertatlımmmmmmm +1 yıl Belki de az pişmiş olabilir 😂 Yorumla
hollyzsy Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl sorun yok ertesi gün mangalda kömür niyetine kullanırsınız ödiedüsşdsi 0 0 Yorumla
xBugra Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl biraz pişir kankam çiğ olmuş demek ki (!) 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Lav içinde pişirseydin bro 0 0 Yorumla
Pipetpipet Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 366 cevap paylaştı. Etna yanar dağında mı pişirdin 0 1 Yorumla Pipetpipet +1 yıl Kanka bende yaptım da itfaiye su basınca mahvoldu. Yoksa atardım fotosunu Yorumla
HanOtagı Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl knk tam kızarmamış ondandır. 10 dk daha pişir. 0 0 Yorumla
DüşünenMaster Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 87% +1 yıl Biraz fazla kızarmış kivit kivir olmuş djdj 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Lezzetli duruyor aslında 1 9 Yorumla Nabertatlımmmmmmm +1 yıl Tadına bakarsan yediğin son yiyecek olabilir Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @Nabertatlımmmmmmm sen baktın mı tadına Yorumla Nabertatlımmmmmmm +1 yıl Bakarsam hastaneye 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @Nabertatlımmmmmmm yok be nolcak 😄😄 kaldırır miğdemiz Yorumla Nabertatlımmmmmmm +1 yıl Yok yaa. Yanmış bunlar. Midemiz kömür sobası mı 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @Nabertatlımmmmmmm kddmdld yep ateşte yiycez yanında mis Yorumla Nabertatlımmmmmmm +1 yıl Abartma lütfen 💣 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @Nabertatlımmmmmmm yok ya abartmak kim ben kimim olmaz öyle şey 😄😄 Yorumla Nabertatlımmmmmmm +1 yıl Öyle mi tatlım. Miden bunu eritirmi 🤔 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. One be😁 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Garip halbuki çok güzel pişmiş
Mordor da yapılmış bir pizza sanırım. bence biraz fazla yanmış
Ellerine sağlık.. önemli olan şey denemiş olmandır... bidakine yanmaz merak etme😎
Bende anlamadım gayet lezzetli görünüyor 😂😂
eline sağlık güzel görünüyor tat eminim çok güzeldir bana yolla
baharatlar orantısız olmuştur. başkada ne sorun olabilirki 😀😀😀
Şey yakmışsın sanki ondan dır ksksjs tamam tamam anladım espriyi kdkd
İyi pişmiş ondan öyledir. Hep çiğ yediğimiz için alışık değiliz böyle iyi pişmiş pizzalara
sen bence onu kaldır kömür diye satarsın ziyan olmasın
Yoo, sen biraz hasta falan olmuşsundur tadı ondan tuhaf gelmiştir sana, ağzının tadı bozulur gripken çünkü. Yoksa tam ayarında duruyor 😋
Belki de az pişmiş olabilir 😂
Kömürde bu ondan
sorun yok ertesi gün mangalda kömür niyetine kullanırsınız ödiedüsşdsi
Çiğ kalmıs ondan olablir😬
Zeytini fazla olmuş gibi yav
biraz pişir kankam çiğ olmuş demek ki (!)
Lav içinde pişirseydin bro
Az pişirmiş olabilirsiniz :D
Biraz fazla pişmiş sanki 🙄
Biraz fazla pişmiş sanki
Etna yanar dağında mı pişirdin
Kanka bende yaptım da itfaiye su basınca mahvoldu. Yoksa atardım fotosunu
Kader sobaya odunla at, ısınırsın
Alışkın olmadığın bir tat olabilir :D
knk tam kızarmamış ondandır. 10 dk daha pişir.
Biraz fazla kızarmış kivit kivir olmuş djdj
Lezzetli duruyor aslında
Tadına bakarsan yediğin son yiyecek olabilir
@Nabertatlımmmmmmm sen baktın mı tadına
Bakarsam hastaneye 😂
@Nabertatlımmmmmmm yok be nolcak 😄😄 kaldırır miğdemiz
Yok yaa. Yanmış bunlar. Midemiz kömür sobası mı 😂
@Nabertatlımmmmmmm kddmdld yep ateşte yiycez yanında mis
Abartma lütfen 💣
@Nabertatlımmmmmmm yok ya abartmak kim ben kimim olmaz öyle şey 😄😄
Öyle mi tatlım. Miden bunu eritirmi 🤔
Belkide malzemelerin bozulmuştur onda öyle.😂
One be😁
Kömür gibi olmuş :)
Yanmış 😆
Biraz az pişirmişsin. Belki ondan olabilir 😂
Tuz koymamışsındır