Gece yarısı içilen Türk kahvesi şekerli mi, sade mi olmalı?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Gece yarısı içilen Türk kahvesi şekerli mi, sade mi olmalı?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Merhaba
Herkesin damak zevki farklı. Ben orta şekerli olarak kahvemi içerim. Şekersiz sevmiyorum maalesef tadını alamıyorum öyle olunca sanki kendimce
Şeker bence içilen içeceğin tadını bozuyor o yüzden şekersiz
Sade.
Cevap
20Cevap
Ben sade ve şekersiz seviyorum ama gece kahve içmem zaten uyku sorunlarım var üstüne kahve içinde hiç uyuyamıyorum
Bence şekerli olmalı, çünkü sade kahve uykuyu kaçırır. Şekerli kahve, sade kahveye nazaran uykuyu daha az kaçırır.
Şekerli, hangi saat içilirse icilsin Türk kahvesini şekerli seviyorum.
Her vakitte içilen kahve sade olmalı benim için.
sabah öğle akşam üstü gece yarısı her zaman sade çingene usulü soğuk su ile yapılmalı :)
Saat önemli değil ama benim için şekerli olmalı her zaman şekersiz kahve sevmem
her zaman sade olmalı.
Gece yarısı hiç içilmemesi daha iyi
2 senedir kahva hiç içmedim ::)
Sadece sert ve acı hatta sek Rakı ya da viski
Daima sade olmalı bence.
Türk kahvesi sade içilir saati olmaz 7x24…
ooo çok kiritik bir soru bu cevap veremem
Ne zaman olursa olsun ben orta içerim
Her daim sade
Türk kahvesini şekersiz içerim
Sade bence kesinlikle şeker olmamalı
Şekerli kahve olmaz ya 😔
bence her vaktin kahvesi şekerli olmalı :D
Sade iciyorum türk kahvesi ni
Az şekerli olsun da tadımız yerine gelsin 😋
Türk kahvesi her türlü şekersiz olmalı 😊
Sade uykuyu kaçırır şekerli daha iyi
Sade olmalı. Şekerli sevmiyorum.
Sade türk kahvesi içilebilir
Sade içerim
Sade iyidir
Sade
Şekerli kahve içen kendini vurdursun
Şekerli
Şekersiz içilir
Sade olmalı
Sade keser
Uykusuzluğa sebep olur ama ben de içerim
Sade elbette
Az şekerli
Kahveyi şekersiz onu nedensiz sevmiştim
Sade 🤗
Sade olsun
Gece yarısı türk kahvesi içmem
Gece uykusuzluk yapabilir
Her zaman sade
Sade zehir gibi
sade
Sade olmalı
Yazabilir misin😌
Sade🫶🏼
Şekersiz
Sade olmalı
Sade 👌👌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?