Ben boyun kısmını seviyorum kıtır kıtır lezzetli geliyor..
iyi geceler 🍂
iyi geceler 🍂


Merhaba
Fırında soslu iyi kizaranyve içi sulu pişen tavuk şu hayatta ki en sevdiğim yemektir. Ben but ve kanat birde deri kısmını çok severim
Merhaba
Derisi senin gerisi ve benim olsun
Teşekkür ederim afiyet olsun
Saol
Sende sağol yaz gülü 🌹
Teşekkür ederim
Ben teşekkür
Cevap
3Cevap
Bence but
Derisi
Hiç sevmem
Kanat 😋
Kanat kısmı
Göğüs olmadığı kesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?