Arkadaslar merhaba. Kaldığım lojmanda mutfak yok mecburen ya konserve ya da dışardan yemek yemem gerekiyor. Yani bilmiyorum kaç gün saklayabilirim bi konserveyi actiktan sonra?
Örneğin balik, nohut, bezelye?
Arkadaslar merhaba. Kaldığım lojmanda mutfak yok mecburen ya konserve ya da dışardan yemek yemem gerekiyor. Yani bilmiyorum kaç gün saklayabilirim bi konserveyi actiktan sonra?
Örneğin balik, nohut, bezelye?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Merhaba
Konserveler genel olarak ağzı açılınca 2 gün içindey tüketilmesi gereken ürünlerdir. Balık vs ise aynı gün içinde tüketin ertesi güne bırakmayın
Maksimum 3 gün içerisinde tüketilmesi gerek. Ama ideâli 2 iyi olur.