
Veya hiç ekmek yemeyip ekmek zararlı deyip hamur işi yiyenlerden misiniz 😂

Veya hiç ekmek yemeyip ekmek zararlı deyip hamur işi yiyenlerden misiniz 😂
Ekmeğe özel ilgim var, o kadar çok çeşidi var ki, keşfetmek heyecan verici. Ekmek olmadan en güzel yemeklerin bile tadı çıkmıyor kesinlikle. Beyaz somun ekmek te, tam buğday da şahane.
Beyaz ekmek tüketiyorum bazen de tam buğday :D
Ne demekkk her zamann 💕
Beyaz. Genelde ekmek ayırt etmem, hepsini güvenle midemde saklarım.
Midene bir şey sormak istiyorum 😀
Bu zamana kadar çok iyi dayandım diyor ve gayet memnunmuş. Sen sormadan dedi mideciğimm
Cümlenin girisinde cok iyi dayandim diyerek kendini ele verdi 😂gayet memnunmuş kismi da tehdit altinda soylenilmis 😂
Fkdkdk yok ya çok aç bıraktım midemi ben. O yüzden gerçektende sağlamdır 😬 çok şüküürr. Aç mide biliyorsun bedenin iyileşmesi için enerji, uyarır gönderir. Bu yüzden iyidir iyii
Bi dakika abd işine uzmanina bağlanalım shgfjhj 😂 @irsisback
Lütfen gelsin buraya! 😂😂 Hamburgerdaş halen kulağımda çınlıyor zaten
Bu kadar sevdigini bilsem sana da hamburgerdaşım diye hitap ederdim niye çekiniyorsun lütfen söyle adhghj 😂
Yok deme bana fjdks
Üzdün 😢
O başoya özel çünküü 😬 Ben kimseye başo demem bak 🧐 sende bana özel bir şey bulur isen anca öyle 😑
Dislerini sıkma tamam sakin ol 😂Tabii ki lakaplar kişye özgü olur takıldim orada sana 😀Olur lakap ilhamim geldiginde sana da bir şeyler bulurum 😀Bu arada başo neden gelmedi ne yaptin kiza söyleee konuşş 😂
Başo müsait değil gelir o 😬 dişlerimi sinirleniyorum diye sıkmıyorum, hoşuma gidiyor bu emojii 🙄
Başo'nun özel sekreteri misin 😂 evet ya o emojinin seveni çok 😀
Evet özel sekreteriyim. Başka sorunuz yoksa hattı meşgul etmeyin lütfen fkdkd 😃
Hattınızı ışın kılıcımla bir hamlede keserim 😂sonra yine star wars'a bağladin kendini diyorsun 😂neyse tamam gideyim benn 😀
😂😂 Görüşürüz ışın kılınçlııı 😬
Güzel lakap oldu vjfkc
Hımm 🤔oldu gibi ama biraz daha çalışmalisin 😂
Her şeye muhalefet ya 😂
😂😂mükemmeli istemek suç mu yani sdhjghjdfhj 😂😂
Mükemmellik biz insanlara göre değil prenses. Uyan masaldan uyan 😂😂
Masal perisiyim zaten ahgjdghj 😂😂😂
@İrsisback evet günaydınnn 😒
Tekrardan günaydın fdhsjf ve teşekkürler prensess 😬😬
Günaydınnn 😀
Rica ederimmm. Başo ve başko ikili paket eic'leri diye geçiyor bu 😂
dshjfhds ikili paket dhsfhdshfhskdhfsf
shgjfj 😂
Cevap
10Cevap
Beyaz undan yapılan mis gibi odun ekmeği
Bu da menü listesine eklesin 😀
Benle yaşarsan mutsuz olma gibi ihtimalin olamaz 😄
Menü listesiyle arasinda bağlanti kuramadim rica etsem bi aydinlatabilirsen 😀
Ne demek kuramadın hemen anlatayım. Yemek yiyen insan gergin olamaz. Düşün ki sebzeli bir türlü yedin yanında pirinç, pirinç şekeri yükseltir ve mutluluk. Sonra çayla keki yedin mutluluğuna mutluluk katıldı. Çiğköfte nin mutluluğu tartışılmaz bile eeee daha ne olsun 😂😂😂😂
Tamam oldu 😂ama sadece orada kek ve çaya takıldım sensörlerim çalıştı 😂😂
Muhakkak mıtlu olunacak bi nokta buluruz merak etme 😂😂
😂😂 senin o gün yaptığın kek nasildi tarifini alabilir miyim 😀
Bu akşam yine yapacam 😄 aşırı kolay kelepçeli kek kalıbın varsa sunumu da çok şık. İstiyon mu tarifi
Kelepçeli bir tane olmasi gerek mutfak dolabinda kaderine terk edilmis bir vaziyetteydi 😂
Yapilmis halini de gönderebilirsin yani hiç sorun değil😂evet zahmet olmazsa tarifini alabilir miyim 😀
https://www.hizliresim.com/frowvde
Keki böyle yap. İşte kelepçeli olursa şekli bozulmadan çıkartıp ikiye böl ortasına çikolatalı ya da sade şantiye kakao ekliyerek yaptığın şantiden ortaya koy üstünü diğer kekle kapat üste de şanti sür en üste çikolata sos dök bitti. Ama dersen ki uğraşıcam krem şantiye sarelle çikolata ekliyerek çırp üstede bitter ve sütlü çikolatayı erit ekle ben pratiği yapıyorum
Çok teşekkür ederimm 🙏🌸
Ilk önce annemin arkadaşlarina deneyeyim sonra begenirsem kendme ve kendi arkadaslarima 😂
Kız ağır topları sona sakla 😄 önce kendine dene bana resim at bak
Yok ben denek olarak annem ve ekibini kullaniyorum shgj 😂
Yaptigimda tabii atarim fotoğraf ve kek kritiği de yapariz seninle 😂
Çok basit gözünde büyütme yap kurtul 😂
Yok gözümde büyütmüyorum da anneme hafta içi gerekiyor o günü bekliyorum yapmak icin 😂
😂😂 denekler ne zaman hazır olursa diyorsun 😄 ben bu gece umarım yapacam yarın atarım bi görselli soru
Evet 😂😂 aynisindan mi yapacaksin farkli malzeme farkli sunumla da olabilir o kek 😂at at 😒
Bundan şaşmıyım sonra muzlusunu deniycrm 😄
Muz da , çilekte yakisir 😀farkli versiyonlarini görelim yani ondan 😀
Muz yok çaktırma yapardım yoksa 😂
Ve şu an başladım 😂😂
Hay maşallahh 😂😂Ben onu yaparken uyurum herhalde 😂
Aslaaaaa dur bitirmeden olmaz 😄
Yok uyumadim kesinlikle sadece biraz gözlerimi dinlendirmistim shgjfghhj 😂 bitti mi kek 😬😂
Bitti ama süsüm kalmadı 😂 süssüz serviz yapıcam
Ne ile süslüyordun 😂 düğün arabası geldi aklima birden sdfhj 😂
Toz antep fıstığı şık duruyor ama ben fındık koydum atıcam birazdan
Fındik lezzet olarak çok yakışır fistikta görsel olarak yakışır 😀eline saglik tamam bekliyorum merakla 😀
Birazdan tabaklarken atarım 😂
Tabakları kargolarken de atabilirsin 😂😂
😂😂 kız kargo parasına değmez bir kek bir krem şanti 😄
Yok banane, banane ben senin kekinden istiyorumm ühü ühü 😢😬😂😂
Gel soruma bakam beğenecen mi
Ben ekmek tüketmeyi pek sevmem. :D ama çoğu zaman çavdar ekmeği tüketirim. beyaz ekmek yemem hiç
😂 ekmeksiz löpür löpür yemekleri götürüyorsun
Yemekleri ekmeksiz yutuyorum abla 😂😂
shgjhfj 😂😂
Tüketmiyorum.
Sadece kahvaltıda onda da ne verirlerse onu yiyorum 😂
Allah'ımmmne verirlerse onu yiyorum diyor ya bu cevaba hiç şaşırmadımm 😂😂😂😂😂
Öyle ama sepete koyuyorlar , hafta sonları anamlara gidip kahvaltı yapıyorum o verıyor cekırdeklı falan 😂
Sandviç yaptırıyorum onlar veriyor. Yerim ben taştan yumuşak olsun dişim kessin kafî 😂
Maşallah sana 😂😂😂😂
Sana yemek yetisiyor mu acaba annenle bi konuşmak gerek 😂😂😂
Anamla bu konuyu konuşsan verecegı cevap
‘ sevdiği yemeği yapmasam gelmıyor ‘ olur 😂😂
😂😂
Sevmediğin yemek var miydi ki 😂
Kereviz ve enginar var hee bir de pizza sevmem ama yerim 😂😂
Hiç ekmek yemeyip ekmek zararlı deyip hamur işi yiyenlerdenim😄😄😄😄😄
😀
Genelde beyaz ekmek tüketiyorum evimde ailemle her gün. Ramazanda ramazan pidesine bayılırım
Fırına gidersem tam buğday yoksa öteki
genelde tam buğday ekmeği tercih ediyorum
Ekmek pek yemem ama yersem de tam buğday
beyaz bazende tam buğday
Beyaz
Beyaz
Tam buğday
Beyaz düz ekmek 😃
Beyaz :D
Beyaz Ekmek
Tüketmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?