300 gram çiğköfte 75 TL olmuş. Neden bu kadar pahalı?

Altı üstü salçayla bulguru karıştırıyorlar sadece nasıl bu kadar pahalı oliyor anlamıyorum?

300 gram çiğköfte 75 TL olmuş. Neden bu kadar pahalı?
Cevapla