Güncellemeler
+1 yıl
Maksat Kaktüsümü göstermek yav. 🙃 Biraz da cümleleri becerememişim. 🤷 Ne kızıyonuz. 🤣
Güncellemeler
+1 yıl
Nezaketen soruyu beğeneceğinize kızıyorsunuz. 🤣🤣 Sizin yüzünüzden bu ülkede süper kahraman yetişmiyor. 😎😎. Neyse benden birer kahve için. Yanına da çikilotaa: ☕🍫☕🍫☕🍫☕
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
En son kahve içtim sadece
Abicim bu soruyu çok düşündün mü? 😂 Cevabım: cips
Ya bunu soracaktim ya da "bir kerede kaç karpuz yiyebilirsin" diye 🤣🤣
Mantı olurdu :D Bu çok komik bir soruymuş. İçecek olarak sütlü Nescafe. <3
🤣
Evet az saçma az da komik 🌹
3 günlük üyeliğimde nice saçma sorular gördüm şurada. Hiç saçma değil, en mantıklı ve eğlenceli sorulardan biriydi diyebilirim. Kediciğe bayıldım benim kedim çiçeklerimin canını okuyor. Özellikle Aloe vera bitkimi koparıp maç yapıyor sıpa. Ayrıca kaktüs çok güzel çiçek açmış maaşallah. Mutlu kal.
Çok teşekkür ediyorum 🌹🌹🌹🌹
Rica ederim. Renk kattığınız için bende teşekkür ederim.
Poğaca 😇bence güzel oldu
Hele sizin yaptığınız bir poğaça ise... Hmm. Misss.
şu an kakaolu süt içiyorum olur mu
Senin gibi adamlardan zarar geliceğini asla zannetmiyorum çiçek besleyen adam bundan daha iyi bir şey olamaz bence
Teşekkür ederim. Benim zararım kendime.
🌹
Kardeşim Bu Nasıl Soru Yaa 😂
En son Gözleme yedim.
En son kurabiye yedim
Fındık
Ülker çikolatalı gofret😄🤭
Salata gdjsgdd
Teşekkür ederim.
Somon balığı yemiştim. Yakışır kaktüscüğe.
Somon : )
Sütlaç 😄
Olabilir.🙃
Çok güzelmiş
Çekirdek
Teşekkür ederim.
Baklava 🌵
Teşekkür ederim 🌹☕🍫
Su😂
Teşekkürler 🌹
Meyve suyu
Teşekkürler 🌹🏵️🌹
Çıtır tavuk
Dondurma olurdu 😅
Çorba
Bisküvi
Çilek olurdu
Çikolatalı yulaf
Elma
çikolata
Noodle olurdu 😂
Çekirdek 😄
dondurma
Kavun
erik
Karamio
Luppo
Poğaça♡♡♡♡♡♡
Patates olurdu
Erik oluyo
Helva.
Ekler 😍
Maden suyu olurdu
Çikolata yedim 😀
hiçbir şey anlamadım
Diyo ki en son ne yedin veya içtiysen kaktüsümün adını onu koyucam demiş
Elma
Afiyet olsun
sağol
çaylı, börek
Çok güzel 🏵️🍫
Kinder cards