
Sarma sardım hem de pişiyor şu an nedense çok duygulandım 🥺😀😀
Hamarat bir Süveyda bırakalım şuraya 😀😀

Sarma sardım hem de pişiyor şu an nedense çok duygulandım 🥺😀😀
Hamarat bir Süveyda bırakalım şuraya 😀😀
ne sarma mı 🥺 işte kalbimden kurşunlandım 🥺 şu an odamdayım ama alt kattan annemde bir alo alsam sarma var diye merdivenleri üçer beşer inerim yemin ederim 😂
Ev dublex ya da senin daire ayrı 😂
Tost, biber dolması, menemen, kızartma; aslında zeytin peynir indirilse bile yerim.. Acıktım galiba ama gece yemek yemek tercihim değil. Ha nadir durumlar olur mesela bunların yapıldığı (ki yapılmaz genelde 😀), o zaman yerim işte.
Benim için fark etmez güzel yemek olsun da mesela böyle güzel sarma saran vardı da biz mi koşmadık mutfağa abla :D :D yaprak sarma olsa koşardım bende afiyet olsun
Vicdan yapıyorum böyle sorular sorunca ya 😀😀
Canım çekti ama sorun yok abla kahvem var şimdilik :D :D
Afiyet olsun bize o zaman😀
Afiyet olsun abla :D
Cevap
36Cevap
İçliköfte yaptım bulaşıklar beni bekliyor
Ohhh sarmayı benimle saatlerdir sardı ama ben yiyemiycem ne ala memleket fkfkg.
Hamarat değil akşamdan beri başında 😄😄😄
Ahahsh dostluğum böyle düşmanlığı mı Sen düşün 😈😈😈
Eline sağlık hamarat kadınlar üşenmeyen kadınlar evin neşesi heyecanıdır çok severim o saatte mutfakta uğraş olmasını mutfak önemli
Görmekle karın doyurmuyor 🥺🥺🥺 elinize sağlık nefis görünüyorlar canım çekti gece gece olsada yesek 😋😋😋
Sarma yapılsa koşa koşa giderim gerçekten. Ellerinize sağlık 🌸
Bu saatte anca kahve yapılırsa koşa koşa giderim😂😂
Muhallebi vardı az önce yedim enfesti umarım herkesin canı çeker 👿😂
Oh canıma değsin sjsjs
Bekliyorum tabi gıcık modum açık şu an 😂
Ne yapılırsa koşarım o derece açım bak karnımdan sesler geliyor sjdjsj
Umarım kalmıştır sjsjsj geç mi kaldım yoksa ahahah
Kim olursa olsun sarmayı önüme getirene hayatımı feda ederim 🤣
Abartmayı sevmem 😄
Gerçekleri konuşuyorum 😄
Uykum varsa kuzu çevirdiler dönüp bakmam uykum yoksa peynir ekmek yapıp yeseler gider ben de yerim😂
İnanılmaz gerçekten sarmış olman.
Et yemekleri iştahımı açar
İlla etli olcak diye bişey yok 🙃
İşe gideceğim kafa gidik🤣 iştah mı açar diye okumuşum🤭
Teşekkürler🙃
Tost varsa birde o tost sucuklu kaşarlı domates ve pul biberliyse, şimdi bayılacağım😅
Tamam😅
Tesadüfe bak bende sardim pişiyor şu an 😅
Sanada :)
Eline sağlık 😀Kek olabilir 😀
Tokat yaprağı ile mi yaptın? gönder hemen :D
püh şans işte
Sarmaya hayır denmez 😬
Bir daha sarmaz mısın benim için 🥹
Ver mektuplarımı, al mektuplarını. Her şey burada bitti djdj
İnsan sevdiğine sarma sarmaz mı 🥹 gözü yaşlı boynu bükük mü kalsın ister djkd
Bana kıyamayacağını biliyordum ♥️😅 bebeğim ya jdjs
Fark ederse kahrolayım süperReyis 🤤
Yemek olsun her saat yenir 🤤 afiyet şifa olsun süperReyis
50 kuruşumu versen de bende yesem bişiler 😔
Birden demesene öyle telefon elimden düştü heyecandan 😂
Şu an çıldırıyorum az sevinip şımarayım atacam 🤤🤤
Unutur muyum hiç?
Adımı unuturum onu unutmam 😂
Çerçeve kaç para bakayım ama ben kesin ezerim o parayı 😂
Çerçeve kolay dızlarım onu 😂
Allahım inşallah 🙏 duy superReyisin sesini 😂
Allah’ım yumurtaya can veren rabbim dedi dedi.
Sana fake atıyor dedi biliyorum ben 😂
Bu saatte hiç bir şey yemek istemem, kahve olursa okeyim..
İştahsızım bu gunlerde eline saglık bayagı özenli sarmıssın
Annemin meşhur unlu kurabiyesiiii🥰
Canım çekti shdh 1 tencere sarma yemek vardı şimdi ndnd
Mutfağa gitmem için herhangi bişe yapılmasını asla beklemem ayrıca ne olursa zaten giderim
Şu an mutfağında olmayı çok isterdim sarmaya o kadar açım ki ne zamandır canım istiyor
Sarımsaklı yoğurtlu mantı canım çekti soruyu okuyunca 😄😕
sadece yatmak ve ağlamak istiyorum hiçbir şey yiyesim yok
Niye ağlamak🤔
bilmiyorum ben pek yemek seven biri değillim ve çok üşengencim
Pide ekmeğinden tost olursa şöyle kaşarlı ve pul biberli ımmm yok demem valla 😄
Az önce çikolatalı ekmek için gittim.
Bu saatte ne olursa olsın yerim
Saat çok geç oldu. İçli köfte pişiyor olsa kalkıp bakacak halim yok. Sabah yerim ama 😂
Valla şu an tıka basa doluyum ama kahveye yok demem
Fırlat azcık
Yiyecek seçmem ne olursa olsun koşa koşa giderim yemek yemeyi seviyorum 😊
Turşu olsa mükemmel olur yanınada çay ve senle başbaşa
sütlü tatlılar, noodle, beşamel soslu herhangi bir yemek
Dolma, sarma, patlıcan oturtması
Patatesli börek hastasıyım ben ya
Favorim patatesli börek.
Hiçbir şey yemem şu saatte
Şu anda hiçbir şeye gitmem çok uyumak istiyorum
Mercimek köftesi
Kız çok güzel yaparım biliyor musun djfjf.
Gel sana yapayım 😄
Sen de tatlı yap ama dkfkf
Gülmeyle karın doymaz. 😄
Allah beni güldürmüş zaten fjfjg.
Profiterol yap 😄
Zor diye istedim zaten 🤪 mercimek köftesi isterken iyiydi gülüyordun ama fkfkg.
Profiterol yoksa köftede yok 😄
Bem çok güzel yaparım da bulaşığı çok çıkıyor, sen yıkarsan hepsini yaparım 😄
😄Sevgilin nişanlın sözlün varsa bu görüşü derhal göstermeliyim, yol yakınken dönsün garibim fjfjg.
Sen yakında dysonda istersin utanmadan djfkg.
😄 Tamam yaa ben yaparım köfte tiramüsu üzülme kıyamam gel 😄
Diyette olduğum için dikkat ediyorum yediklerime
Börekkk kıymalı bir dee
Sütlaç yapılıyorsa koşa koşa giderim😊
Ayy bir sucuklu yumurta desem yalan olmaz
Etli şeyler olursa giderim
Bugün canım bir şey istemiyo
Çiğ köfte olsa yerim valla
Bu satte koşarak gitmem yemekle aram. iyi degil
diyetteyim hiçbir güç götüremez valla
Ay nasıl canım istedi 😄
Ayy bende istiyorum yaprak sarma 🥺🥺
Diyetteyim tatlım gidemem 🥹
Siştim bir şey istemem şu an ama eline saglik
Anne yemeği olsun da fark yapmaz
Nedense canım mısır çekti
Koşmam ya
Bu saatte kesinlikle bir şey yemiyorum.
N'aptın sen ya
Kan şekerimi yükseltecek atıştırmalıklar
Öncelikle afiyet ve geçmiş olsun kan şekeri nedeniyle
Her gece bu saatte yer misin atıştırmalık
Herkes yediklerinin pH hesaplasın
T@kp atr misin lütfen 😊
Şimdiden teşekkürler...
Eleştirmedim ki seni hem ayrıca mesajımı okuyo musun 🤔
Sarma
Kısır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?