Ekmeğin arasına kendimi koyup yesem o bile lezzetli olur eminim 


Ya he ya 😄 o kadar haklısın ki şimdi ne desem bilemedim heleki taze kıtır ekmekle of of canım taze köy peyniri istedi 😋şimdi kapı çalsa Allah'ımın çok tatlı iyi bir kulu elinde tazecik bir tapak peynirle al buyur falankes 😂 duydum ki canın taze peynir çekmiş al sana getirdim dese sevinçten sarılmazsam iydir..
Ay tam türk dizilerine döner iş ahsjs
afiyet olsun... cocukken yedıgım annemın salcalı ekmegı geldı aklıma soruyu okuyunca... ınsanın annesı hazırlayınca ıcınde ne var dıye bıle dusunmuyor dıme... ahh cok ozledım o gunlerı annem yıne yanımda olsa
Ben ekmek sevmiyorum pek çünkü çok tıkıyor ayrıca kilo sorunu da olduğu için pek tercih etmiyorum ama bazen döner yerken tercih ediyorum. güzel olabiliyor ama her gün her gün yenince anlamı kalmıyor maalesef
dhjskasfsd koy kendini dene bakayım :D
ya şey gibi ekmek bağlayıcı bir madde gibi her şeye gidiyor :D her şey değil ama hemen hemen her şey.
Kızarmış ekmek üstündeki Nutella gibi oluyormuşum 😋
😂😂 afiyet olsun o zaman hsdsd
Cevap
38Cevap
Ekmeğin içinde genelde tuz ve hamur olduğu için her şeyin içinde güzel gidiyor haklısın
Peynir, patates ekmek arasına konursa rezalettir.
Kim demiş lezzetli diye.
Fakir avuntusu. 😂
Patates ekmeğe yakışmaz ki zaten karbonhidrat bombası..
Peynir yakışır hele sandviçlerde krem peynir üff😋
Ekmeğin arasına pırasa koysak da lezzetli olur mu acaba?
Soğan ekmek yiyor gibi olursun işte🙄
GEleceğin politikacısı 😎 sebze veya et alamıyorsanız ekmeğin içine ekmek koyun o bile lezzettli oluyor 😂
He yaa ekmek güzelleştiriyor çoğu şeyi özellikle balık ekmek acıktım sanırım ben hjgvjh olsa da yesek be ∝
Aynı fikirdeyim, ne olursa olsun dürüm ya da ekmek arası yapınca mucize bir tada dönüşüyor
😂😂 aynen süper oluyor pratik tembel yemeği 😂
Ben bir kere ekmek arası gofret yemiştim o bile çok güzel olmuştu.
Ekmeeğin içini çıkarıp malzemeyi dolduruyorum daha güzel tadı geliyor😋
Kesinlikle ya. Ekmeksiz bir yaşam düşünemiyorum. 😄
Ekmeğin kendine has bir lezzeti var hele odun ateşi ile piştiyse. Ama favorim köfte ekmek
Aklıma o çocukluğumda ekmeğin arasına domates, yeşil soğan ve peynir geldi
Çıtır olsun yeter. Arasına her şey gidiyor. Bir de sıcak çay. Mis.
İyi dedin akşam ton balığı alam arasına sokam yiyem
açken her şey lezzetlidir bence. ekmek bile farklı kalitelerdeyken o lezzetin farkına varmak zor.
Diyetisyene sormak lazım beyaz ekmek mi? Yoksa Kepekli ekmeğin arasına mı koyalım diye 😀
Beyaz ekmek olmaz asakakslsl
Sarı buğday unlu ekşi mayalı olsun o zaman aşkom
Ay onu çok severim ama ben tam buğdaydan devam 🥲
Ekmek arası ton balığı efsane oluyor 😋
Canım çekti..
Akşama hazırla ımmm 😋
Öğlene hazırlarım akşamı beklemem🙄
Kahvaltı edilmemiş herhalde 🙄😄
Yeni uyandım daha bismillah shsjs
Şimdiye kahvaltını etmiş olman lazımdı puanını kırdım sjsjsj
Hazırla da yiyelim😛
Başka isteğiniz hanımefendi sjsbsjsj
Üstüne kahve
Derhal hazırlıyorum 😋
Ellerine sağlık 😋
Afiyet bal sugar olsun 😋
Vallahi ya nedenini bende çözemedim ama net doğru
saka degil manitanin yapragini ekmek arasi yapmak ohh
Manita ağaç dalımı yalrakları mı var 😀
Fazla kilolara elveda etmek için ekmek yemiyorum 🥲 beni üzdü bu görüntü
Biraz öyle gibi evet 🖤
Şunları koymayın yaa canım istiyor zaten diyetteyim
Ekmek arası kereviz dene bide
Ekmek arası kaşarlı sucuk
ekmek arası makarna ye
ekmek güzel nimet : )
Harbi yaa 😆😆
Bir arkadaş vardı ekmek arasına Halley koyup yediğini biliyorum 🙂
O abartmış artık
Valla doğru diyon ama var öyleleri garip
neden şaka olsun ki?
blakis gerçek :)
Çamur koyup deneyin bakalım :)
Demek ki maharet ekmekte
Ekmek tüketmiyorum
ekmeğin arasındaki salatamı 🧐
Ekmek arası küp şeker dener misin
Ekmek her zaman gideri var.
Cips bile.
domates peynir
Hayır
Off hayır
Evet evet evet
Açsın sadexe
Gercek
Ekmeği çok seviyorsundur belki
Gerçek.
Yılın tespiti
her şey derken?
Çok doğru bi tespit
Çok fakirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?