Bir oturuşta en fazla kaç biber dolması yiyebilirsiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bir oturuşta en fazla kaç biber dolması yiyebilirsiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Selam gadası🐝🌸
Bir oturuşta en fazla 3 tane yiyebilirim , çok aşırı iştahlı yemek yiyen birisi değilim haliyle bu kadar oluyor yapacak bir şey yok.😂
Dolma ve sarmaya karşı bir zaafım var yerken kendimden geçiyorum diyebilirim Ancak içinde pirinç olduğu için ve pirinç de şeker yaptığı şekeri yükselttiği için az yemeye çalışıyorum
3 tane yerim kıymalı seviyorum 😋
Vayy ağzının tadını biliyorsun
En sevdiğim kabaktır bir oturuşta bi tencere yer kalkarım
Cevap
16Cevap
Biber dolmasını severim, en fazla 3 tane yerim.
Ben biber dolması yerim genelde geceleri güzel gidiyor. hatta mesela tv karşısında ya da bir şey izlerken yenebilir. 6-7 tane yerim ne kadar aç olduğuma bağlı
3-4 diyenler mideniz ne kadar küçük 😃 ben bir oturuşta 10 tane yerim.
Kuru patlıcan dolmasını seviyorum bi. Onu da numunelik birtanecik yiyorum. Sevgi uzak kalabilmektir. Sevgi anlayışım oldukça farklı
3 tane.
Kuru dolma olursa bu sayı artar. 😋😄
2 tane yiyebilirim ama ben kabak dolmasini bibere tercih ederim..
3 tane. Off canım çekti ya patates dolmasınıda çok severim
Evvelden sevmezdim lakin artık çok seviyorum , kaç tane yerim bilmiyorum lakin çok yiyeceğim kesin
Çok sevmem acı kuru biber dolması olsa ya da kapya biber olsa yerim o yüzden en fazla iki üç tane
3 yazanlara çok şaşırdım şahsen ekmekle katık yapınca 3 4 tane yiyorum 😳
Bir oturuşta üç tane biber dolması yerim.
Gadası
Güzel soru 3 tane daha fazla olabilir 😋😋acılı da olsa olur
2 tane tek yerim sjsjsjjsjs
Ama fazlasını yiyen varr tebrikler
Boyuta ve anlık açlığıma bağlı. Eğer toksam zevkine yiyorsam 10 gerçekten çok açsam15-18 civarında işin cılkını çıkarmak istiyorsam 25 hatta belki 30
5-6 tane yerim
Hiç sevmem biber dolmasını
6 adet gider möhterem
Yoğurt bol olsun 5 6 tane
2 tane yiyebilirim. Canım çekti.
Kuru dolmaysa üç tane yerim
5 6 yanında da soğuk cacık of süper
yemem, sevmiyorum.
5 tane rahat gömerim 😋
Tahminen 5 tane yerim herhalde...
2 tane yeterli olur
3 tane yerim gadası
Vayy
Bir tane yesem yeter bana😂
6 tane yerim
iki, üç
4 dört
İki.
10 tane gömerim
2 -3 tane yerım
3...
Rekorum 25
2 tane.
2 en fazla
10 tane yirim. En sevdiğim
Bir tencere yerim😄
2 tane.
Max iki tane yerim.
Sıfır
2 tane yerim
İki tane
3 tane
3 tanecik
En fazla iki
En fazla 3 😄
4 olur
Yiyebildiğim kadar
3 en fazla
En fazla iki
3 yerim
3 büyükse 4 küçükse
İki gibi
5 tane yerim
Çok yerim çok
Sevmem pek
2 tane
4 falan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?