İlk defa böyle bir şeyi deniyor olucam tavsiye eder misiniz daha önce yediniz mi?


Yani temiz yapan ve gerçekten güzel pişirip hakkını verecek bir yerde yemeni tavsiye ederim. Aksi halde yemeye tövbe edebilirsin :D özellikle o güzel pişme kısmı bence çok hassas
Cevap
20Cevap
Temiz bir yer olacaksa tavsiye ederim.
Ben hiç yemedim görüntüsünden dolayı da yemeği düşünmüyorum.
Kesinlikle temiz yapıldığından emin olman gerek yapan kişinin titizliğini gözetleyin çok mükemmel bir yemektir tavsiye ederim herkesin yaptığı mumbar yenmez ama antepli olarak deyim size :)
Bir Adanalı olarak bir kere bile ağzıma sürmedim sürmem de. Kokusu bile iştah kapatmaya yetiyor emin ol. O koku saatlerce çıkmıyor.
Adana'da yemiştim ilk, sonra vazgeçilmez lezzetlerimden oldu. Mükemmel bir lezzet tavsiye ederim
İsmini duydum cismini şimdi gördüm. Bena tuhaf geldi. Yani yenilebilir kokoreç tarzı bir şey sanırım.
Şırdan ağır geliyorsa bunu aşırı beğenirsin ama güzel bir yerde ye evde ilk denemede güzel olmayabilir
cohhh hojdur. tavsiye edilir.. yani sakatat vs seviyosan onuda seversin guzellik
Görüntü midemi ağzıma getirirdi, denemek istemem gibi bunu
Midem bulanıyor şu an görmeye bile tahammül edemedim
Allah affetsin de patates böceği gibi görünüyor yahu
Piştikten sonra tereyağında hafif kizartarak yenmesini tavsiye ederim.
Ederim , beklentiyi cok yüksek tutmasınlar. Lahana sarmasının baharatlısı gibi düşünsünler
Bir kere denemek için yemiştim ve hiç beğenmemiştim o zaman
Adını hep duydum fakat henüz yemedim. Dolayısıyla tadını bilmiyorum.
@Neveaşıkbiri mikrofon sende
Canımı çektirdin ya ((
Benim en sevdiğim yemek olur mumbar. Aşırı güzel tadı var. Yalnız ılık/sıcak yemeni tavsiye ederim. Soğuk olmasın kesinlikle. Afiyet olsun, adres verebilirim kargo için:D
Hiç güzel görünmüyor😢
işini bilen birisi yaptıysa seversin
Pişman olmazsın denemelisin
Hiç yemedim iğrenç geliyor bana
görüntüsü için yenmemeli yani
tatmadım ön yargılıyım
Ben pek beğenmemiştim, şırdan daha iyi.
Ye gitsin. Güzeldir 🤤
Hiç yemedim ama kesin sevmem
Yedim ve sevmedim.
harikadır ama ben kızartılmışını severim :)
Ne kadar sekilsiz bir yemek ya
Hiç yemedim bunu. Nasıl yedin mi sen
Etmem ben hayatta yemem🤢🤮
Bir Mardinli olarak bilmemek ayıp olurdu 😁
Geçen hafta yedim yıllardan beride yerim
Daha önce yemedim tadı nasıl ki bamyaya benzettim
Çok severim bir tancere olsa yine yerim
Ederim güzeldir
Böceğe benziyor
Etmemki
Sevmem
Hayır. Asla tatmam.
Evet çok güzel
Hayir,,__
Offf çok güzel çok canım çekti yaa
Denemedim, yemem
Güzel ya tadi
Evet tadı guzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?