Şaka değil Ülkemizde her geçen gün gençlik gidiyor avrupaya Umudumuz yok Kırgın ülkemin gençliği millete ve devlete Çalışan hak ettiği parayı alamıyor Esnaf batma noktasında Bilmiyorum ne olacağız
Sevgili Yonca. Bundan sonraki yorumlara cevap vermeden önce izninizi alayım? Lüks nedir? Ne değildir? Dondurma bence lüks dur. Keyfiyete dayalı olan ve tüketmek ile tuketmemek arasında hayatımızda hicbir fark olmadığını düşündüğüm şeyler bence lüks dur. Dondurma evet bence lüks dur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Şaka değil
Ülkemizde her geçen gün gençlik gidiyor avrupaya
Umudumuz yok
Kırgın ülkemin gençliği millete ve devlete
Çalışan hak ettiği parayı alamıyor
Esnaf batma noktasında
Bilmiyorum ne olacağız
Şaka gibi evet şimdiki çocuklara çok üzülüyorum harçlıkları bir halt etmiyor üni okuyanlara hiç değinmiyorum bile
Çok kötü ya. İstediğim şeyi yiyemez oldum artık. Dışarıdan yemek yemek artık lüks oldu.
O her zaman luks idi
Oyum Erdoğan'a bu milleti iyice öpsün hakediyorlar
Ben de geçen gün 4 top dondurmaya 100 lira ödemiştim. 🤪
Şaka gibi ama gerçek.
Kutu yerine külah alsaydiniz onu da dondurucuya atma şansı oluyor
Ben daha kornet yiyemedim 20tl geçen onca zaman sonra gazete okuyim dedim o da 20tl idi onu da geri bıraktım shshs
Napalım kılıçdarogluna verip selo hapisten mi çıksın?
öyle bir dunya yok
Değil maalesef. Ben artık şaşırmıyorum. Önceden çok rahat alınan şeyler şimdi lüks oldu.
Herzaman luks olan şeyleri önceden rahatca alıyormuşsunuz.
Her zaman lüks değildi. Son zamanlarda lüksleşti birçok şey.
Belki benim lüks anlayışım ile sizinkisi aynı değildir.
Olabilir, bunu bildiğiniz halde neden yoruma dahil oldunuz anlamadım.
Sevgili Yonca.
Bundan sonraki yorumlara cevap vermeden önce izninizi alayım? Lüks nedir? Ne değildir? Dondurma bence lüks dur. Keyfiyete dayalı olan ve tüketmek ile tuketmemek arasında hayatımızda hicbir fark olmadığını düşündüğüm şeyler bence lüks dur. Dondurma evet bence lüks dur.
Bu şey gibi çikolata yemek lükstür. Çok benzer, öyle değil mi?
Hayat paslanmadı. Sen fakirlestin. Bak millet yazmış. 50 bin 100 bin kazanıyorum. diye
Oylar reise çünkü iha’lar siha’lar 🤪🤪🤪
yalamakta parayla artık 🤣🤣🤣
Şaka değil acı gerçekler 😅
Olsun bizim Allahımız var
Degil ama yapacak birsey yok
Yo gerçek. her şey o kadar pahalı ki gerçekten bu yaşımda bunları düşünmek istemiyorum.
Maalesef saka değil
Keşke şaka olsa
Bu yine iyi zamanlar 2 sene sonra taş yersiniz
Magnum mini bak mini 100 liraya aldim
Magnumsa normal
Şaka değil gerçek 😅
Cidden erdoğana vericem
Beter olsun bu millet
Sende öl.
Gerçek
Ben 1 kg dondurmaya 120 TL ödedim
Guzelmis
Normal