Asla. Ben sofrada öncelik odak noktamı yemeğe veririm. Yiyeceğim yemekleri tabağıma aldığımda ardından hem yemeğimi yerim hem sohbetimi yaparım. Ne yediğimden mutlaka haberim olur çünkü kendim belirlerim ne yiyeceğimi başkasının tercihine bırakmam.
Bilmedigim daha once tatmadigim hic birseyi yemem. Herhangi bir mekanda degilsem sofra basinda keyif yapmayi sevmiyorum, o yuzden hemen yer kalkarim. Yiyorsam da bildigim seylerdir, bilmedigim birseyi daha once hic denemediğimi belirtir yemem.