+1 yılDışarıda yiyeceksem Türkiye, evde öyle hazırlamak zor geliyor. :D Ama genel olarak tatlı tüketiyorum kahvaltıda, o yüzden Fransa gözüme çok çekici göründü 🤤
13 Yorumla- +1 yıl
Türkiye de mi yaşıyoruz
- +1 yıl
Evvet
- +1 yıl
Afiyet olsun efendim 💐
En İyi Cevaplar
+1 yılBen Karadeniz, Ege karışımı diyim. Şöyle bol kuymaklı mısır eklemekli çeşit çeşit zeytinli farklı farklı saf zeytin yağlı otlar çörekler ortayada bir menemen falan.🤭Bilmediğim ülkenin gazabına uğrayıp en sevdiğim rutinden soğumak istemiyorum.🤦♀️
13 Yorumla- +1 yıl
Oooo kulağa hoş geliyor
- +1 yıl
Yarın bunu yapayım bari, söyleyince benim de yapasım geldi. 😄
- +1 yıl
Tamam ekmeği kapıp geliriz
+1 yılBen kahvaltıda yağlı şeyler yemeyi seviyorum ya peynir, zeytin bunlar benim iştahımı açmıyor! O saatte kuzu çevirme getirsen, buz gibi olmuş olsun, onu yine de kahvaltılıklara tercih ederim😅😅😅😅Ben Vietnamı tercih ettim.😉
125 Yorumla- +1 yıl
Alemsin
- +1 yıl
Sende gel alem ol😅😅😅😅😂😂😂 Tutan mı var?😛😛😛😛😛😛😛
- +1 yıl
Tamam geliyoruz
- +1 yıl
Kaç kişisiniz siz orada dostum?😅😅😂😂😂
- +1 yıl
Çoluk çocuk 🤩
- +1 yıl
Ooo ben severim çocukları😊
- +1 yıl
Ta mam ablası geliyoruz🤩
- +1 yıl
😊😇 Kahvaltıyı ve kalan bütün işleri bölüşürüz haberin ola😅😅😂
- +1 yıl
Misafirim ben karışmam
- +1 yıl
Ben karışmam yok! Bulaşıklar sende, yoksa hiç bir şeye ağzını sürmene izin vermem! Öyle oturduğun yerde apışıp kalırsın😅😅😂😂😂
- +1 yıl
Vay nalet kız😂😂😂
- +1 yıl
Nalet mi😅😅😅😅😅😂 Biraz ayıp oldu sanki😂😂😂😂😂
- +1 yıl
😂😂😂😂 Takılma sözlerime
- +1 yıl
Takılmam! Takarım😏😅😅😂
- +1 yıl
Eyvah eyvah
- +1 yıl
😅😅😂😂😂😇😛😛😛😛😛😛😛😛😛
- +1 yıl
Tamam elim boş gelmem merak etme
- +1 yıl
İstersen mağazaları, marketleri al gel o bulaşıklar yıkanacak😉 o kadar!😅😅😂😂😊😛😛😛😏
- +1 yıl
Offff ya. Hadi aramızda anlaşalım 😂
- +1 yıl
Ben bilmem! Ben de sevmiyorum bulaşık yıkamayı ama vakti zamanı gelince mecbur yıkıyorum sende yıkayacaksın😑😅😅😊
- +1 yıl
Tamaam anlaşıcaz seninle
- +1 yıl
Bakıyorumda anlaşma tek taraflı yapılmış😅😅😅 cevabımı tuhaf buldun ama puan mı verdin?😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Yok canım hak edene hakkını verdim. Hem misafir edeceksin üstüne bir de yorulacaksın. Olmaz öyle. Sen otur tüm işler bende
- +1 yıl
Vak sözünden dönenin kaşığı kırılsın😅😅😅
- +1 yıl
Tamam sen mutfağı göster😂
+1 yılTabii ki Türkiye diğerleri cazip geliyor ama ben doymam onlarla az yemeye çalışırım ama olsun
Olmazsa olmaz melemen olsun 🥫18 Yorumla- +1 yıl
Ağzının tadını biliyorsun 🤩
- +1 yıl
Az da olsa bir şeyler biliyoruz 😀
- +1 yıl
Güzel cevap
- +1 yıl
teşekkür ederim
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim fatma hanım
- +1 yıl
Rica ederim
- +1 yıl
İyii hafta sonu dilerim 💐
- +1 yıl
teşekkür ederim sizede
Hayırlı hafta sonu dilerim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılFransa olur tabi ki de @Sinirrr ablam gibi :D :)
00 Yorumla
+1 yılFransa, çünkü kahvaltıda pek bir şey yiyemiyorum ağır şeyler yemeyi de sevmiyorum ve çikolatayı çok sevdiğime göre benim için en uygunu Fransız kahvaltısı
15 Yorumla- +1 yıl
Evet senin için mantıklı
- +1 yıl
Bence de 👍😄
- +1 yıl
Ben hiç doyamam😂
- +1 yıl
O zaman siz Türk kahvaltısı yapsanız daha iyi gibi 😅
- +1 yıl
Çok haklısın 🤩
- Yeme & İçme konusunda 992 cevap paylaştı.
+1 yılVietnam olsun glutensiz bir şeyler vardır belki. Kaç gündür ekmek peynir süt falan yiyemiyorum ya 😂😂 ama tam tersine mutluyum çünkü bedenim rahat
11 Yorumla- +1 yıl
Hayatımız gluten😂
+1 yılaslında bu benim ruh halime göre değişiyor ne istersem onu yapıorum ama genel olarak türkiye kahvaltısını seviyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Ben yanlızken genelde kahvaltı edemem. Ama ailem yanımdaysa tabi ki Türk kahvaltıssı
- +1 yıl
ben de yalnızken yemeyi seviyorum dskfjlsk
- +1 yıl
Kimse görmesin diyorsun 😂
- +1 yıl
rahatsız oluyorum ya lşkşxclzş
- +1 yıl
Entresan 😂
Yeme & İçme konusunda 332 cevap paylaştı. Görseller de bile kendi ülkemizin kahvaltı zenginliği ahah miss gibi pazar kahvaltısı en sevdiğim valla
11 Yorumla- +1 yıl
Başka ülke de yaşayamayız
Türkiye’nin çeşit çeşit kahvaltılıkları varken diğerinin ne olduğu belirsiz şekerli gıdalarını tüketecek değilim.
11 Yorumla- +1 yıl
Yaşaaaa
- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKlasik Türkiye kahvaltısı. Nadir de olsa kuymak eksi maya ekmeği olmazsa olmazım..
14 Yorumla- +1 yıl
Ağzının tadını biliyorsun 🤩
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊Bir nevi sağlıklı olmak adına da
- +1 yıl
Sen kendine bakarsın
- +1 yıl
Bu da kötü bir şey değil galiba.
+1 yılben pek kahvaltı sevmiyorum ya ondan öğlen yemeyi yemeyi tercih ederim
11 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun efendim 💐
+1 yılTürk kahvaltısını her gün ediyoruz zaten fransa veya amerika
18 Yorumla- +1 yıl
Farklılık iyi diyorsun
- +1 yıl
aynen öyle
- +1 yıl
Değişim şart hayatımızda
- +1 yıl
katılıyorum güzel soru olmuş
- +1 yıl
Teşekkürler adana💐
- +1 yıl
rica ederimmm <3
- +1 yıl
Güzel bir hafta sonu dilerim 💐
- +1 yıl
teşekkürler bilmukabele.
- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılDoymam ki ben diğerleriyle.
Tabii ki ülkemin kahvaltısı.
En azından göz doyurucu 😊13 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın 🤩
- +1 yıl
Yemeyi seven milletiz biz 🤣
- +1 yıl
Her anlamda😂
- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
u +1 yılFransa veya Amerika.. kuruvasan, pankek severim kahvaltıda. 🥐🥞☕🇺🇸
111 Yorumla- +1 yıl
Alışamadım ben onlara
- +1 yıl
Ben de onları Severim, Türk Kahvaltı klasik geliyor artık. 😌
- +1 yıl
Doymam korkusû var sanırrım bende
- +1 yıl
Olabilir 🙂
- +1 yıl
Belirli yaştan sonra az yemek lazım
- +1 yıl
Evet yaş ilerledikçe daha olgunca düşünmek gerekiyor. Fiziksel güldüler elbet gerekli. Ancak yaşlılık döneminde yatağa bağlı şekilde kalmamak için tedbiri elden bırakmamak gerekir.
- +1 yıl
Ders çıkarmam lazım bu sözlerden
- +1 yıl
Teşekkür ederim ders çıkarma niteliğinde gördüğün için sözlerimi. Bir hayata dokunursam ne mutlu bana.🙂
- +1 yıl
Yaşımız kaç olursa olsun. Ders almayı bilmeliyiz
- +1 yıl
Evet, bilgi sınırsız bir deniz.🙂
- +1 yıl
Hepimiz bilgiye açız
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılTürkiye tabi ki ama biraz daha çeşitlendirmek lazım. Örneğin ben sabah kahvaltıda kelle-paça çorbası yemeyi çok severim, ciğer kebabı, çöz kebabı ya da karışık şekilde de olur, harika gider
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSabah kahvaltısında en güzeli kuzu ciğeri kebabından sıcacık bir dürüm :)
15 Yorumla- +1 yıl
Diyarbakırmı orası
Cevap sahibi+1 yılYok hayır ben Bursalıyım :)
- +1 yıl
Bursa ve ciğer çok enteresan. Cantık deseydin bari
Cevap sahibi+1 yılBursada yaşamıyorum, Antalyadayım. burada Adana, Hatay tarafından arkadaşlarım var. Onlar sanırım güneydoğuya yakın oldukları için bu alışkanlığı edinmişler. Bir kez denedim hoşuma gitti. burada sanayide bir ciğerci dükkanı açmış güneydoğulu biri, orada yedik :)
- +1 yıl
Offf insanın canı istiyor bee😂
+1 yılTürkiyeymiş ben de bilmiyordum djnekxmd güne tatliyla başlayamam ben öyle pankek falan atıştırmalıktir yani kahvaltıda bayar
11 Yorumla- +1 yıl
Ağzının tadını biliyorsun
Yeme & İçme konusunda 449 cevap paylaştı. Peynir domates salatalık olmazsa o kahvaltı degildir
10 YorumlaTürkiye tabii ki sofrafa peynir menemen sucuk bal ve kaymak yanında da orta demde çay yoksa o kahvaltıya kahvaltı demem
00 YorumlaÜlkemizin yemek kültürü kahvaltı kültürü bambaşka ya Diğer ülkelerinde birazcık yemek kültürünü tattım ama ülkemiz çok farklı
00 Yorumla
+1 yılKaradenizli değilim ama karadenizde hele özellikle trabzonda bir kahvaltı yapmak isterim. Bir kere komşumuz yaptırmıştı bize çok güzeldi.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılMemleketim gibisi yok, ama şu saçma köy kahvaltısı zırvası değil
00 Yorumla Kesinlikle Türkiye özellikle kahvaltı konusunda dünyada tektir…🇹🇷
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılEn güzeli bizim ülkemiz bence
11 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın 🤩
Yeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı. Türk kahvaltısı ile devam
11 Yorumla- +1 yıl
En güzeli❤️
+1 yılTr kahvaltısı gibisi var mı
11 Yorumla- +1 yıl
Diğeerleri bizi aç bırakı r
Türk mutfağı her öğünde rakipsiz 🇹🇷❤️
11 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın diğerleri bize göre değil
+1 yılDiğer mutfakları ara öğün diye yerim
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂Haklısın
+1 yılZengin masasıyla Türkiye diyorum 😀
11 Yorumla- +1 yıl
Evet maşallahhhhı var
- Yeme & İçme konusunda 866 cevap paylaştı.
+1 yılTürkiye. Ama fransız kahvaltısı göze şık geldi.
11 Yorumla- +1 yıl
Toplaması kolay😂
- Yeme & İçme konusunda 852 cevap paylaştı.
+1 yılTabiki türk kahvaltısı
11 Yorumla- +1 yıl
Ağzının tadını biliyorsun
Fransa gayet hoş geliyor gözüme.
111 Yorumla- +1 yıl
Eveet toplaması kolay😂
- +1 yıl
Olsun sadece bir fikir😂
- +1 yıl
Gıcık😂
- +1 yıl
her şey yolunda mı?
- +1 yıl
Ne oldu yahu
- +1 yıl
Hımmm kadınların detoks merkezi
+1 yılBugün canım kahvaltı yapmak istemiyor
14 Yorumla- +1 yıl
Aaaa yataktan çık hadi
- +1 yıl
Oturuyorum balkonda
- +1 yıl
Güzel bir hafta sonu dilerim 💐
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🌸
İllede Türkiye hep Türkiye 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Yaşa ❤️
Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Türkiye her cesit olduğu icin
11 Yorumla- +1 yıl
❤️ ❤️ ❤️
+1 yılRafadan yumurta olmazsa olmazımdir..
11 Yorumla- +1 yıl
Canım istedi
- Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılTürk kahvaltısı gibisi yok ki
12 Yorumla- +1 yıl
O zaman hadi mutfağa
- +1 yıl
Ettik biz
Gizli Üye(30-35)+1 yıltürkiye her zaman
11 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın
+1 yılTürkiye
21 Yorumla- +1 yıl
İşte ağzının tadını bilen bir kadın
Türkiye tabiki
25 Yorumla- +1 yıl
En güzeli
- +1 yıl
Teşekkürler genç hanım
- +1 yıl
💐💐💐
+1 yılFransa
11 Yorumla- +1 yıl
Beni kesmez😂
- Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılSonuna kadar Türkiye
11 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun hepi mizze
+1 yılTürkiye 🇹🇷🇹🇷
11 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun efendim 💐
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Türkiye
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler çilek hanım
Türk tabikide
11 Yorumla- +1 yıl
En güzeli
+1 yılTürkiye tabii ki.
11 Yorumla- +1 yıl
❤️❤️❤️
+1 yılElbette Türkiye
13 Yorumla- +1 yıl
Hımm doğru karar
- +1 yıl
Sofradaki şu zenginliğe baksana
- +1 yıl
Allaha şükür
İtalya
11 Yorumla- +1 yıl
Bol kahveli
+1 yılFransa
11 Yorumla- +1 yıl
Doymam😂
+1 yılTürkiye tabiki
11 Yorumla- +1 yıl
İşte ağzının tadını bilen biri
Fransa'nın tabağı aşırı cazip geldi 😄
012 Yorumla- +1 yıl
Minimal ama doyururmu
- +1 yıl
Ben aç kalırım 😂
- +1 yıl
Pariste denedim aç kaldım
- +1 yıl
Yok beee nerde
- +1 yıl
Seni mide ile benimki aynı değil 🤩
- +1 yıl
😂😂😂 Benim işim zor
@Şeriffe reis de Fransa derdi net! 🥐😂
15 YorumlaYeme & İçme konusunda 6,6b cevap paylaştı. Türk herzanan iyi oluyor
00 Yorumla
+1 yılÇok şükür ülkemizde bol. 🤣
00 Yorumla
+1 yılTürkiye kendi Ülkemin kültürü gibisi yok
00 Yorumla
+1 yılMenemen olmazsa olmazımız.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 909 cevap paylaştı.
+1 yılŞecenek bol herkese afiyet olsun
00 Yorumla Türkiye tâbiki
#Mirliva00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCanim nasil isterse öyle
11 Yorumla- +1 yıl
Tadını çıkarın
Gizli Üye(25-29)+1 yılİtalyan
11 Yorumla- +1 yıl
Hımmm
- Yeme & İçme konusunda 406 cevap paylaştı.
+1 yılTürkiye’nin Van kahvaltısı
00 Yorumla
+1 yılTürkiye Cumhuriyeti 😍
10 Yorumla
+1 yılArabica
10 Yorumla- Devamını Gör (19)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer