Güneş sıcağında geleneksel olarak evin balkonunda kahvaltı yapmayı/akşam yemeği yemeği sever misiniz?

#selamgençlik

#Kahvaltılar veya akşam yemekleri şimdiden başlandı mı evin balkonlarına taşınmaya?

#tubasueda
Güneş sıcağında geleneksel olarak evin balkonunda kahvaltı yapmayı/akşam yemeği yemeği sever misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
#Günaydınn ☀️
Güneş sıcağında geleneksel olarak evin balkonunda kahvaltı yapmayı/akşam yemeği yemeği sever misiniz?
Cevapla